Gå til innhold

oh my gosh

Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg tviler på at jeg hadde klart og holde meg like rolig som denne moren gitt ;o)

Skrevet

Jeg hadde antagelig klikket i alle mulige vinkler...

Skrevet

Jeg hadde bare vært glad for at jeg hadde kreative unger :P

(NOT!!)

Skrevet

Det gjorde sønnen til naboen min da eldsteman og han var omtrent 4 år tror jeg. Hun ble heller ikke sinna, han fikk lov faktisk.

Gjest Monicaen
Skrevet

Jeg syns ikke det der var så ille. Ikke noe knust eller ødelagt. Bare å finne frem støvsuger og vaskebøtte.

Jeg har gjort rent et helt hus som var dekket av knallrød stubbloftsleire. Det var mye større grunn til fortvilelse.

Skrevet

Vel, skulle iallefall vært glad for at det "bare" var mel. Er jo fhv enkelt å bare støvsuge opp. Hadde vært verre om resten av kjøleskapet hadde gått også. Men det er nok fare for at jeg hadde blitt "litt" vred.

Skrevet

Jeg synes det virker arrangert jeg, i håp om å bli youtubekjendis..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...