Gå til innhold

Kunne du vært jula foruten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg tror jeg hadde blitt sprø uten jula ;)

Vinteren hadde blitt uendelig lang og mørk uten julehøytiden som et avbrekk midt i!

Jeg virkelig nyter juleforberedelsene og har som mål å bare kose meg i adventstida... Har funnet ut at hvis jeg noen gang skal få tatt skikkelig opprydning i ting og tang i huset, så må det gjøres før jull Starter i høstferien med nedvask av ungenes rom (der er det MYE å kaste hvert år;)) - deretter tar jeg ca et rom pr uke fram til ut november.... prøver også å være ferdig med julegavene i november. I desember koser vi oss med litt baking (jeg skriver _litt_ ;)), lage pepperkakehus etc. Adventstida er nydelig :)

Gjest vil avlyse jula i år.

absolutt. i hvertfall julaften :(. Det blir så mye fokus på familiehygge, at det blir ekstra vondt når en selv ikke føler at det blir så hyggelig.. Skulle gjerne ha reist bort- hvis jeg hadde hatt noen å reise sammen med.

Men det er bare den ene kvelden da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...