Gå til innhold

vurderer å kjøpe meg en fatboy-stol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest magadama

Datteren min har en lignende i rosa prinsessemotiv - slitesterk - vinyl eller noe sånt? Veldig sterkt materiale da. Bruker den mest liggende, er knall for unga å klatre på den.

Men jeg syns den er litt stor, tar mye plass...

Foretrekker egentlig saccosekken, den er mer behagelig å sitte i. Fatboy er mye hardere... og vanskeligere å forme.

Det står at det er det samme som sacco-sekk.

Jeg liker overhodet ikke fatboy-stol betegnelsen. For meg teller det negativt i forhold til et slikt produkt.

Jeg misliker også navnet sterkt. jeg får endre navn når jeg går til innskaffelse av en ;)

Datteren min har en lignende i rosa prinsessemotiv - slitesterk - vinyl eller noe sånt? Veldig sterkt materiale da. Bruker den mest liggende, er knall for unga å klatre på den.

Men jeg syns den er litt stor, tar mye plass...

Foretrekker egentlig saccosekken, den er mer behagelig å sitte i. Fatboy er mye hardere... og vanskeligere å forme.

''... Foretrekker egentlig saccosekken, den er mer behagelig å sitte i. Fatboy er mye hardere... og vanskeligere å forme.

''

Må jeg bruke muskelkraft for å forme den?

Annonse

Gjest magadama

Jeg tenker at det er en grunn til at alle saccosekkene som var så populære for 10-20 år siden havnet på loftet eller loppemaredet etter få år.

Saccosekkene er jo kommet på moten igjen de da :-)

Vi har en svart en, men bare for å ha en ekstra sitteplass pluss ungene elsker å sitte i den.

Jeg tenker at det er en grunn til at alle saccosekkene som var så populære for 10-20 år siden havnet på loftet eller loppemaredet etter få år.

'' Jeg tenker at det er en grunn til at alle saccosekkene som var så populære for 10-20 år siden havnet på loftet eller loppemaredet etter få år.

''

Eller ble hundesenger. Vår tispe, overtok min gamle slakke sacco, og storkoser seg i den :)

Junior har en, og den er til tider populær hos han eller kompiser som slanger foran tv'en. Pusen liker den også, etter å ha vært redd for den til å begynne med.

Selv kunne jeg ikke tenke meg å sitte i den :-)

Den ligger i kjellerstua, så jeg slipper normalt å se den også.

Junior har en, og den er til tider populær hos han eller kompiser som slanger foran tv'en. Pusen liker den også, etter å ha vært redd for den til å begynne med.

Selv kunne jeg ikke tenke meg å sitte i den :-)

Den ligger i kjellerstua, så jeg slipper normalt å se den også.

Hva er forskjellen på den og en saccosekk? Fatboyen koster jo mye dyrere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...