Gå til innhold

Skal ikke dusje i morgen heller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest bipolarbear

Æsj....noe så vemmelig!! Jeg håper du vasker deg både her og der da iallefall.

Det er sikkert ikke bra å vaske seg for ofte. Før i tiden badet man en gang i uka, i samme vannet som hele familien har badet i. Det gikk jo bra det. Og i disse tider hvor jordkloden er i ferd med å gå av skaftet, hadde det vært bra om de som på liv og død må dusje hver dag, kunne klare seg med å bruke kun kaldt vann. Selv dusjer jeg bare når det regner, og gjennomsnittlig blir jo det ganske ofte i løpet av et år.

Alle lukter vondt i rompa og i skrittet etter en dag eller maks to, og de fleste lukter litt under armene i løpet av dagen også.

Det er fullt mulig å dusje/bade en gang i uka, dersom en ellers om dagene vasker seg i ansiktet, under armene og "nedentil" daglig.

Det er sikkert ikke bra å vaske seg for ofte. Før i tiden badet man en gang i uka, i samme vannet som hele familien har badet i. Det gikk jo bra det. Og i disse tider hvor jordkloden er i ferd med å gå av skaftet, hadde det vært bra om de som på liv og død må dusje hver dag, kunne klare seg med å bruke kun kaldt vann. Selv dusjer jeg bare når det regner, og gjennomsnittlig blir jo det ganske ofte i løpet av et år.

Joda, jeg sier ikke at en trenger å dusje hver dag, men å gå å vente på at en skal begynne å lukte blir litt rart... En kjenner som oftest ikke at det lukter selv. Mine foreldre er/var så gamle at de dusjer en gang i uka, men vasker seg både her og der med vaskeklut. Ingen problem det, men trådstarter (som jeg egentlig tror tuller litt med oss) ville vente til det begynte å lukte....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...