Gå til innhold

Stavanger - kaffedate på kveldstid

Anbefalte innlegg

Gjest ikke middagsdate

Skal treffe en fyr jeg traff på byen i helgen. Skal liksom være en kaffedate, bare sånn for å treffes edru og se om fortsatt liker hverandre.

Dette må foregå på kvelden sånn i 7/8-tiden, siden vi begge er nokså opptatt i løpet av uken og vi vil ikke gå for full middag.

Fins det en bra plass på en torsdagskveld, hvor vi kan ta en kaffe og prate, uten at det nødvendigvis er en sånn fyllerøl pub eller restaurant?

Ingen av oss er så bevandret i Stavanger sentrum, så hadde satt pris på noen tips hvis det er lokalkjente her inne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372627-stavanger-kaffedate-p%C3%A5-kveldstid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Livemarie

Cafè Bacchus!! Perfekt til både dating og venninnetreff!

http://www.travbuddy.com/Caf-Bacchus-v490819

Ellers har vi jo kjære Bøker og børst :)

http://bokerogborst.com/

Begge steder har en rolig herlig atmosfære med passe høy (lav) musikk. Stedene er dessuten proppet med særpreg som trigger samtaleemnene ;)

Lykke til!

Gjest ikke middagsdate

hvor endte dere og hvordan gikk det?

Takk for tips! Det ble Bøker & børst og det var jo kjempekoselig plass og til og med litt underholdning med noen syngedamer der :-)

Vil definitivt gå tilbake.

Det var nokså fullt da, så vi valgte å ta et glass vin et annet sted med litt diskret plassering for litt småkyssing ;)

Han var en ordentlig gentleman ellers og vi hadde veldig hyggelig.

Lenge siden jeg har datet og vi var begge rimelig nervøse i starten, men det løsnet etterhvert. Følte meg litt som en tenåring, til tross for at jeg er i midten av tredveårene.

Men det gikk veldig bra og vi har bestemt å treffes igjen til helgen :-)

Gjest Livemarie

Takk for tips! Det ble Bøker & børst og det var jo kjempekoselig plass og til og med litt underholdning med noen syngedamer der :-)

Vil definitivt gå tilbake.

Det var nokså fullt da, så vi valgte å ta et glass vin et annet sted med litt diskret plassering for litt småkyssing ;)

Han var en ordentlig gentleman ellers og vi hadde veldig hyggelig.

Lenge siden jeg har datet og vi var begge rimelig nervøse i starten, men det løsnet etterhvert. Følte meg litt som en tenåring, til tross for at jeg er i midten av tredveårene.

Men det gikk veldig bra og vi har bestemt å treffes igjen til helgen :-)

Så kjekt det ble en vellykket date!

Bøker&børst er riktignok ganske trangt og folksomt på torsdagskveldene ja, men ganske fint mellom kl 18-21!

Det fine med Bacchus som datingplass er at det sjeldent er stappfullt med folk, i tillegg til at stedet har flere kroker/rom hvor en kan trekke seg litt tilbake om en ønsker mer privatliv ;)

Lykke til videre i dating prosessen ;)

Gjest ikke middagsdate

Så kjekt det ble en vellykket date!

Bøker&børst er riktignok ganske trangt og folksomt på torsdagskveldene ja, men ganske fint mellom kl 18-21!

Det fine med Bacchus som datingplass er at det sjeldent er stappfullt med folk, i tillegg til at stedet har flere kroker/rom hvor en kan trekke seg litt tilbake om en ønsker mer privatliv ;)

Lykke til videre i dating prosessen ;)

Takker for det :-)

Har truffet hverandre igjen og det ser ut til å være full klaff så langt :-) Herlig å være forelsket :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...