Gjest Hulderen Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 I en artikkel i VG står det at 10 prosent av norske kvinner har brukt moderat vold mot partneren sin. Mennene som blir slått frykter ikke for livet itt, men de frykter for å miste kontakten med barna. Jeg syns tallet høres høyt ut. Hva med deg? Har du slått, sparket eller klort mannen din? I såfall: Hvorfor? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 ''Jeg syns tallet høres høyt ut. Hva med deg? Har du slått, sparket eller klort mannen din? I såfall: Hvorfor?'' Nei. Selv om jeg innimellom kan få lyst til å grisebanke enkelte når jeg leser nyhetene (utrolig hva folk får seg til å gjøre mot hverandre!) så tror jeg ikke at vold løser noen problemer, og slettes ikke i et forhold. Ikke at jeg har hatt noen grunn til å slå, sparke eller klore kjæresten heller altså! ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Har ikke lest artikkelen, men husk at vold ikke behøver å være fysisk. Jeg har aldri utøvd fysisk vold overfor min partner (vel, husker en ørefik mot en ekskjæreste i fjern fortid..), om jeg har utøvd psykisk vold er jeg ikke den rette til å svare på - håper ikke det. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Har ikke lest artikkelen, men husk at vold ikke behøver å være fysisk. Jeg har aldri utøvd fysisk vold overfor min partner (vel, husker en ørefik mot en ekskjæreste i fjern fortid..), om jeg har utøvd psykisk vold er jeg ikke den rette til å svare på - håper ikke det. Artikkelen er på VG+ (for et par dager tilbake), så jeg kan dessverre ikke lenke til den. Her er det snakk om fysisk vold, ikke psykisk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Bortsett fra noen klask på rompa (for den er så fin ), så har jeg ikke det 0 Siter
Gjest Både ja og nei Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 ''Kvinne - har du slått mannen din?'' I tankene har jeg til og med drept han...men det har blitt bare med tanken... c¨) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 ''Kvinne - har du slått mannen din?'' I tankene har jeg til og med drept han...men det har blitt bare med tanken... c¨) Har du tenkt det i øyeblikks raseri: "Å, jeg kunne ha drept deg, din idiot!" mens du innerst inne vet at du ikke mener det, eller har du virkelig tenkt at du kunne ha lyst til å drepe ham? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.