Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst til å bli med på en tråd om ukens trening hvor vi rapporterer hver søndag, for eksempel?

I denne tråden kan vi si litt om hvem vi er og hva vi trener (planlegger å trene), hvilke resultater vi ønsker å oppnå osv. I trådene som følger kan vi dele oppnådde treningsmål, hvor mye vi har trent og annet som faller seg naturlig.

Blir du med? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372634-ukens-trening-vil-du-v%C3%A6re-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, jeg er med i håp om at det å sette fokus på trening kan få meg til å bevege meg mer.

Nå for tiden trener jeg ikke i det hele tatt.

Så bra :)

Her teller alt med, om man ønsker, selv gåturer. Det viktigste er dine egne mål og å komme seg i bevegelse.

Gjest annlovinda

Jeg vil gjerne være med :)

Prøver å trene fast min. 3 ganger i uka - men ikke alltid like lett å gjennomføre når det er mye annet som skjer. Prøver å prioritere hardt. Egentlig burde jeg nok trene ennå mer - har en del kilo som skal av også

Jeg vil gjerne være med :)

Prøver å trene fast min. 3 ganger i uka - men ikke alltid like lett å gjennomføre når det er mye annet som skjer. Prøver å prioritere hardt. Egentlig burde jeg nok trene ennå mer - har en del kilo som skal av også

Flott :)

Jeg trener også tre ganger i uka, men har økt treningsintensiteten i det siste. Håper det vil gi litt resultater. Etterhvert skal jeg øke til fire ganger, men da helst noe annet enn kondisjon og styrke på studio. Kanskje pilates eller yoga? Får se :)

• 3 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...