Gå til innhold

Hva hjelper deg best ved halsbrann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skummet melk fungerer aller best om det er bare en gang i mellom.

Kommer det jevnt og trutt, bør du få deg sjekket og eventuelt få behandling som er litt mer varig enn som så. Det er en grunn til at man får syre, og det er slett ikke bra å ha det for ofte.

Skummet melk fungerer aller best om det er bare en gang i mellom.

Kommer det jevnt og trutt, bør du få deg sjekket og eventuelt få behandling som er litt mer varig enn som så. Det er en grunn til at man får syre, og det er slett ikke bra å ha det for ofte.

Takk, skummet melk noteres :).

Annonse

Gjest Modern77

Lovehearts funker nesten som tyggetabletten Gaviscon og danner et tykt skum øverst i magesekken så det ikke kommer opp så mye magesyre, ulempen er at det er mye sukker da...

Ellers er det vel regelmessige måltider,

unngå fet, sterk mat.

Melk nøytraliserer... drikk en milkshake :D

Hos meg har det vært så ille at begynner det å svi i spiserøret, så er det bare å forberede seg på kaste opp. Det eneste som roer og hindrer meg i å kaste opp er faktisk godt sukret te/ varmt vann. Syredempende som jeg fikk av legen har jeg gitt opp siden det ikke fungerer for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...