Gå til innhold

Rettssystemet i Norge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er skrevet mye her inne om innvandrere som gjør masse galt i Norge. Jeg er av den oppfatning av at det også er mange andre i dette landet som gjør masse galt. Det har jeg selv også fått erfart.

Det som sjokkerer meg er at det er vi som blir truet og trakkasert som må gå med voldsalarmer og gå rundt å være redde? De som gjør disse tingene blir kalt inn til en samtale og etterpå sluppet fri? Jeg har blitt helt målløs gang etter gang over at dette går an. Er det rett at det er de som blir truet som skal gå rundt å være redde?

En gang i tiden var jeg så dum at jeg trodde at kriminelle ble satt inn og at man da kunne føle seg trygg etterpå. Nå har jeg ikke lenger tiltro til dette. Jeg har mistet troen på rettsystemet i Norge. Her må da politikerne snart få opp øynene? Man kan da ikke bare slippe mennesker som har begår kriminielle ting gang etter gang ut på gata igjen?

Vi som har et så bra land å leve i har mye å ta tak i her. Jeg tror heller ikke løsningen er å stemme Frp. Kanskje hadde dette problemet blitt bedre, men da ville nok velferdsstaten vår blitt rasert på kort tid. Hva skal man så gjøre for å få politikerne til å våkne?

Skrevet

Med tanke på den uendelige listen av Frp-overgrep de siste ukene og årene, så bør man i hvert fall ikke la dem komme nær noe som minner om makt. :-)

Det var de rødgrønne som har innført samme strafferamme for voldtekt som for mord, har innført minimumsstraff, og flere andre tiltak. Dessverre blir mye av dette sabotert av rettsvesenet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg mener at tidligere partnere som terroriserer burde påsettes fotlenke (en slik som registrerer hvor de er) og tvangsflyttes til andre siden av landet rimelig raskt.

Jeg mener det faktisk helt seriøst også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...