Gå til innhold

Hvilken kvinne vil ha en mann som tar pappaperm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• laban

7

• tusseline

4

• petter smart

4

Mest aktive i denne tråden

''... men det er noe usympatisk over trekkene, synes jeg.''

Nå hopper jeg rett inn fra 100 nyeste, men regner med at det er fyren på bildet dere snakker om? Med en gang jeg så bildet kjente jeg at han ikke var min type. Han er nok en type mann som tar stor plass, snakker høyt og hører lite for å si det sånn.

Sjarmerende type....;)

Provoserende lesning, men vi trenger vel også noen slike moderne huleboermenn og kvinner for at verden skal gå framover. De som bruker det meste av tid på jobben og det de interesserer seg for og er best på. Hvis vi alle skal gå hjemme og dille med avkommet tror jeg det blir dårlig med framdrift.

Sjarmerende type....;)

Provoserende lesning, men vi trenger vel også noen slike moderne huleboermenn og kvinner for at verden skal gå framover. De som bruker det meste av tid på jobben og det de interesserer seg for og er best på. Hvis vi alle skal gå hjemme og dille med avkommet tror jeg det blir dårlig med framdrift.

''Hvis vi alle skal gå hjemme og dille med avkommet tror jeg det blir dårlig med framdrift.''

Hehe, du har et poeng.

Jeg har nok tenkt innerst inne at om alle var som meg ville vi fortsatt bodd i huler uten vindu og innlagt lys ;-)

Sjarmerende type....;)

Det er vel holdningen "hvem vil egentlig ha en mann som ikke er omtrent som meg", som provoserer.

Det blir omtrent samme greia som med veterinær-Trude for noen uker siden - man kan velge sine egne løsninger uten å rakke ned på andres.

Annonse

Det er vel holdningen "hvem vil egentlig ha en mann som ikke er omtrent som meg", som provoserer.

Det blir omtrent samme greia som med veterinær-Trude for noen uker siden - man kan velge sine egne løsninger uten å rakke ned på andres.

Ved å være så arrogant og blærete oppnår han vel akkurat det han vil. Han markerer seg som en kraftfull leder som gir faen i det han oppfatter som dilldall, og han får dratt i gang en debatt omkring disse tingene.

Det spørs om ikke Mr Macho her med dette utspillet overbeviser de fleste om at pappaperm er en god ting:)

Det er tullete å si at mannen ikke har eller kommer til å få et godt forhold til barna sine på grunn av noen uker når de er små. For alt du vet har fyren et nært og godt forhold til alle sine barn.

Det er ikke den korte permisjonen som avgjør hva slags forhold man skal ha til sine barn, eller sine foreldre. Gudsjelov.

Akkurat denne mannen tror jeg ikke er helt sikker på hvor mange barn han har engang.

Jo tidligere en begynner jo bedre kontakt vil en få.

Ok :-)

Natterangler du også ? ;-) Sovner så ofte på dagen jeg nå, at det er plent umulig å få sove på natta.

Det er sånn jeg holder på det. Våken om natta og sover en lur om dagen. Da du skrev i går snakket jeg på chat med en amerikansk venninne, lurer på om jeg skal reise til North Carolina i 1.juledag og bli til 2.januar. Men turen tar 17 timer og jeg synes det er lenge.

Det går an å søke. Men det er ingen automatikk i at det går greit.

Da venninnen min (som har en selvstendig næringsdrivende mann) fikk barn for 13 år siden, varierte det med bosted og saksbehandler. Noen fikk ukene overført, andre fikk det ikke, i den situasjonen. Men dette kan være veldig annerledes nå.

Ok, takk for svar :o)

''Det blir omtrent samme greia som med veterinær-Trude for noen uker siden - man kan velge sine egne løsninger uten å rakke ned på andres.''

Nemlig! Godt sagt.

Gjest Nickløsheletida

Det er sånn jeg holder på det. Våken om natta og sover en lur om dagen. Da du skrev i går snakket jeg på chat med en amerikansk venninne, lurer på om jeg skal reise til North Carolina i 1.juledag og bli til 2.januar. Men turen tar 17 timer og jeg synes det er lenge.

Det synes jeg du skal gjøre :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...