Gå til innhold

Tar du vare på livet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker ikke så mye på det, men har kanskje lagt mer merke til det de siste årene... Det er ett eller annet med å ha en 16-åring som gjør at en ikke lenger er ung og levende men godt voksen hehe....

Tenker imidlertid stadig oftere på hvor innmari heldige og priviligerte vi er, vi som har hatt såpass flaks at vi er født her til lands!

Gjest ambisiøs

Jeg er ambisiøs i jobben, og strekker meg hele tiden. Dvs jeg jobber i perioder hvert ledige øyeblikk døgnet rundt.

dvs jeg kan bli bedre på å leve i nuet.

Jeg øver meg på det... og i noen små øyeblikk husker jeg på å være mentalt til stede mens jeg er hjemme.

Annonse

Jeg tenker ikke så mye på det, men har kanskje lagt mer merke til det de siste årene... Det er ett eller annet med å ha en 16-åring som gjør at en ikke lenger er ung og levende men godt voksen hehe....

Tenker imidlertid stadig oftere på hvor innmari heldige og priviligerte vi er, vi som har hatt såpass flaks at vi er født her til lands!

''Tenker imidlertid stadig oftere på hvor innmari heldige og priviligerte vi er, vi som har hatt såpass flaks at vi er født her til lands!''

Oh yes :-)

Gjest Shilapila

Det er forskjellige meninger om hva det innebærer å ta vare på livet. Det har vært mange misgode råd igjennom årene om hvordan jeg burde levd mitt eget liv.

Jeg har mine forhåpninger og drømmer for fremtiden og jeg strekker meg mot fremtidige mål. Så lenge jeg greier det tar jeg vare på livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...