Gå til innhold

Hva skal du spise på julaftenen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Hulderen

Ja, det er den "harde" tørkamøren man skjærer i tynne skiver og har på brødskiva, husker ikke helt hvilket merke som smaker best,

men den smaker veldig godt når man damper den. Den mykner litt opp da, og blir litt mer rødlig inni... litt kraftig smak, men fortreffelig :-) Er mest en gammel familietradisjon dette da. Er ikke så mye jeg orker da, men en liten snabb er godt :)

Jeg har det bare i sammen med pinnekjøttet, kan godt dampe en stund så det blir mørt og godt.

Takk, det skal jeg prøve neste gang vi har pinnekjøtt.

Gjest Hulderen

Jeg skal spise pinnekjøtt med kålrabistappe, andebryst med rødkål og seafood salat med appelsinsaus.

Spiser du andebryst og pinnekjøtt sammen? Jeg klarer ikke å se for meg de to smakene sammen, selv om de er gode hver for seg. Eller skal du ha gjester som ikke liker pinnekjøtt og som derfor får andebryst i stedet?

Gjest Shilapila

Spiser du andebryst og pinnekjøtt sammen? Jeg klarer ikke å se for meg de to smakene sammen, selv om de er gode hver for seg. Eller skal du ha gjester som ikke liker pinnekjøtt og som derfor får andebryst i stedet?

Nei jeg skal ikke spise dem sammen.

Annonse

Hjorteribbe høres spennende ut! Får man kjøpt kjøtt i en landsens kolonial av type Meny og Spar, eller må man i en slakterforretning evt kjenne en jeger?

Jeg vet faktisk ikke om det er å få kjøpt.... faren min har jaktlisens, så vi får det via foreldrene mine.. Ringe en slakter og sjekke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...