Gå til innhold

Pakke på døren

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig service!

Fikk for 4 dager siden melding fra posten om at en pakke på døren ventet på meg og at sjåføren ville ringe 30-60 min. før han kom. Jeg hørte ikke en lyd.

Dagen etter ringte jeg posten og de sa at de nok hadde hatt for m ye å gjøre og at det ville komme senere. Denne tjenesten har de mellom kl 17-21..

Jeg ventet og ventet dagen etter og dagen etter det... ikke en lyd! Sjekket postens sporingstjeneste og der står det plutselig at i går kveld var pakken forsøkt utlevert, men mottaker ikke til stede og pakken var derfor levert postkontor!

Er ikke dette utrolig dårlig? Avtalen var jo at sjåføren skulle ringe 30-60 minutter før han kom. er det meningen man skal holde seg hjemme 4 timer hver kveld i tilfelle sjåføren kommer? Nå var jeg ikke langt unna og hadde han ringt hadde jeg vært der lenge før! Og dessuten burde vel sjåføren ringt første dagen og beklaget at han ikke rakk det den dagen og ville komme den og den dagen??? Neida...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372687-pakke-p%C3%A5-d%C3%B8ren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest posten lyver alltid

Det er typisk posten, så det er bare å klage og få igjen penger. Det er jo dyrere å få det levert. Så dette tjener de grovt på..

Vi sender masse pakker hver dag, og det er utrolig hvilke unnskyldninger posten bruker for at pakkene ikke kommer frrem...

Men det sier de jo bestandig og man har vært hjemme. Jeg har en gang fått postmesteren til å bære en pakke med en TV ned til meg fra postkontoret. Det er jo en grunn til at man vil ha den på døra og jeg betaler fordi jeg ikke klarer å få med meg pakken hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...