Gå til innhold

Er dette "nok" for å kalles handsfree?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kan ikke reglene

Hvis du enten bruker den i høytalermodus, eller med en Bluetooth i øret, så går det vel greit.

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke bluetooth.

Holder det med høyttalermodus? Jeg må fysisk borti telefonen da, for å ta telefonen. Er det innenfor reglene?

Jeg har ikke bluetooth.

Holder det med høyttalermodus? Jeg må fysisk borti telefonen da, for å ta telefonen. Er det innenfor reglene?

Ja, hovedregelen er at telefonen skal være fastmontert. Du har lov til å røre den! :D

Det sagt, jeg ville kjøpt en Bluetooth, fordi det er langt bedre. De er ikke dyre.

Med vennlig hilsen

Gjest kan ikke reglene

Det der er ikke en handsfree, det er en holder for iPhone. Ettersom du må fysisk bort på telefonen både for å svare, og i tillegg for å sette den på høyttalermodus, vil jeg tro den IKKE går innenfor reglene.

Hva må jeg ha for å snakke i mobilen når jeg kjører da? Har du link til produkter?

Jeg har en bil fra 2003 som ikke har bluetooth.

Annonse

Hva må jeg ha for å snakke i mobilen når jeg kjører da? Har du link til produkter?

Jeg har denne bluetoothen og er veldig fornøyd med den. Har hatt samme merke før, det er seks timers taletid og kan brukes på to forskellige mobiler på en gang

http://cdon.no/elektronikk/plantronics_voyager_pro_hd-16997760

Jeg har en som er festet til solskjermen. Veldig bra lyd, og fungerre som en drøm med iPhone.

http://www.buyjabra.com/NO/in-car-speakerphones/jabra-sp700-bluetooth-speakerphone-179.html

Finnes mange lignende som den ... Eksen har en kjøpt på Biltema, og den fungerer bra den også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...