Gjest spennende nå... Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Hvis noen av dere følger med, har jeg lyst til at dere skal rangere de som er igjen :-) Her er mine: 1. Jenny 2. Vegard 3. Kirsti/Isak 5. Henrik :-) - Men Jenny og Fredrik burde vært de to som sto igjen 16.desember. Fremdeles sur for at Fredrik røk ut... 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Stemmer folk flest etter låtvalg, eller personlig favoritt ? 0 Siter
Gjest spennende nå... Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Stemmer folk flest etter låtvalg, eller personlig favoritt ? Tror det kan være begge deler. Er Facebookvenn med en av deltagerne, og har DEN kampanjen med venner og kjente som stemmestemmestemmer og oppfordrer andre til å gjøre det samme. Jeg stemmer på den jeg syns har gjort det best. 0 Siter
Gjest spennende nå... Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Tror det kan være begge deler. Er Facebookvenn med en av deltagerne, og har DEN kampanjen med venner og kjente som stemmestemmestemmer og oppfordrer andre til å gjøre det samme. Jeg stemmer på den jeg syns har gjort det best. Det er ikke jeg som driver stemmesanking, altså... men nyhetsfeeden min er full av det hver tordsag og fredag, og hundrevis av gratulasjoner hver lørdag ;-) 0 Siter
stromme Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Jeg håper Vegard eller Isak ryker ut som nestemann. Og jeg håper Jenny vinner hele sjiten 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Jeg klarer ikke helt å like noen av dem i år, det er kanskje litt med at jeg var så veldig opptatt av "Skal vi danse" 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Jeg håper Vegard eller Isak ryker ut som nestemann. Og jeg håper Jenny vinner hele sjiten Jeg satte på idol nå for første gang etter at jeg så denne tråden. Jeg har ikke fulgt med før, men etter det lille jeg hørte nå, så var Jenny best ja :-) 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 av de som er igjen så _tror_ jeg at Henrik ryker ut i dag. 0 Siter
Gjest spennende nå... Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 av de som er igjen så _tror_ jeg at Henrik ryker ut i dag. Det hadde vært helt greit for min del, men han har jo gått videre gang på gang - uansett prestasjon og nivå. Basert på de finaleprogrammene som har vært syns jeg Henrik eller Isak bør ut nå, men er redd det blir Kirsti... :-( 0 Siter
Gjest winda Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Jeg ser og holder en knapp på Jenny og Isak. Tror at Vegard ryker ut idag. 0 Siter
Ifa-pastillen Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 1. Kirsti 2. Jenny 3. Isak 4. Henrik og Vegard tipper jeg ryker ut, han har ikke god stemme. 0 Siter
Gjest Lunaa Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 1. Kirsti 2. Jenny 3. Isak 4. Henrik og Vegard tipper jeg ryker ut, han har ikke god stemme. Vegard har jo nydelig stemme... 0 Siter
Ifa-pastillen Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Vegard har jo nydelig stemme... Det syntes ikke jeg. Han har en utrolig kjedelig stemme og jeg ville nok aldri ha kjøpt et album av han. Han skiller seg ikke ut. 0 Siter
Gjest Lunaa Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Det syntes ikke jeg. Han har en utrolig kjedelig stemme og jeg ville nok aldri ha kjøpt et album av han. Han skiller seg ikke ut. Syns han har en fin stemme jeg, med Jenny nr.2,Kirsti, isakog Henrik tilslutt. 0 Siter
Ifa-pastillen Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Syns han har en fin stemme jeg, med Jenny nr.2,Kirsti, isakog Henrik tilslutt. jaja, hver sin smak. 0 Siter
stromme Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Det syntes ikke jeg. Han har en utrolig kjedelig stemme og jeg ville nok aldri ha kjøpt et album av han. Han skiller seg ikke ut. Enig, ut med ham i dag 0 Siter
Gjest doing Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 1. Jenny 2. Henrik. 3. Isak 4. Vegard 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.