Gå til innhold

Er det ingen her som ser Idol, eller?

Anbefalte innlegg

Gjest spennende nå...
Skrevet

Hvis noen av dere følger med, har jeg lyst til at dere skal rangere de som er igjen :-)

Her er mine:

1. Jenny

2. Vegard

3. Kirsti/Isak

5. Henrik

:-)

- Men Jenny og Fredrik burde vært de to som sto igjen 16.desember. Fremdeles sur for at Fredrik røk ut...

Skrevet

Stemmer folk flest etter låtvalg, eller personlig favoritt ?

Gjest spennende nå...
Skrevet

Stemmer folk flest etter låtvalg, eller personlig favoritt ?

Tror det kan være begge deler. Er Facebookvenn med en av deltagerne, og har DEN kampanjen med venner og kjente som stemmestemmestemmer og oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Jeg stemmer på den jeg syns har gjort det best.

Gjest spennende nå...
Skrevet

Tror det kan være begge deler. Er Facebookvenn med en av deltagerne, og har DEN kampanjen med venner og kjente som stemmestemmestemmer og oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Jeg stemmer på den jeg syns har gjort det best.

Det er ikke jeg som driver stemmesanking, altså... men nyhetsfeeden min er full av det hver tordsag og fredag, og hundrevis av gratulasjoner hver lørdag ;-)

Skrevet

Jeg håper Vegard eller Isak ryker ut som nestemann.

Og jeg håper Jenny vinner hele sjiten ;)

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å like noen av dem i år, det er kanskje litt med at jeg var så veldig opptatt av "Skal vi danse"

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg håper Vegard eller Isak ryker ut som nestemann.

Og jeg håper Jenny vinner hele sjiten ;)

Jeg satte på idol nå for første gang etter at jeg så denne tråden. Jeg har ikke fulgt med før, men etter det lille jeg hørte nå, så var Jenny best ja :-)

Skrevet

av de som er igjen så _tror_ jeg at Henrik ryker ut i dag.

Gjest spennende nå...
Skrevet

av de som er igjen så _tror_ jeg at Henrik ryker ut i dag.

Det hadde vært helt greit for min del, men han har jo gått videre gang på gang - uansett prestasjon og nivå.

Basert på de finaleprogrammene som har vært syns jeg Henrik eller Isak bør ut nå, men er redd det blir Kirsti... :-(

Skrevet

Jeg ser og holder en knapp på Jenny og Isak. Tror at Vegard ryker ut idag.

Skrevet

1. Kirsti

2. Jenny

3. Isak

4. Henrik

og Vegard tipper jeg ryker ut, han har ikke god stemme.

Skrevet

1. Kirsti

2. Jenny

3. Isak

4. Henrik

og Vegard tipper jeg ryker ut, han har ikke god stemme.

Vegard har jo nydelig stemme...

Skrevet

Vegard har jo nydelig stemme...

Det syntes ikke jeg. Han har en utrolig kjedelig stemme og jeg ville nok aldri ha kjøpt et album av han. Han skiller seg ikke ut.

Skrevet

Det syntes ikke jeg. Han har en utrolig kjedelig stemme og jeg ville nok aldri ha kjøpt et album av han. Han skiller seg ikke ut.

Syns han har en fin stemme jeg, med Jenny nr.2,Kirsti, isakog Henrik tilslutt.

Skrevet

Syns han har en fin stemme jeg, med Jenny nr.2,Kirsti, isakog Henrik tilslutt.

jaja, hver sin smak.

Skrevet

Enig, ut med ham i dag ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...