Gå til innhold

Øyenskygge og allergi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Noen tips til gode øyenskygger for de med allergi på øyenlokkene?(snodig nok det eneste stedet jeg har allergi på kroppen).''

Har du prøvd øyenskyggen andre steder på kroppen? :P Det er nok produktet og ikke stedet som fremkaller allergi.

Finnes jo enkelte produkter som skal være mer allergitestet enn andre, men har ikke greie på navn.

''Noen tips til gode øyenskygger for de med allergi på øyenlokkene?(snodig nok det eneste stedet jeg har allergi på kroppen).''

Har du prøvd øyenskyggen andre steder på kroppen? :P Det er nok produktet og ikke stedet som fremkaller allergi.

Finnes jo enkelte produkter som skal være mer allergitestet enn andre, men har ikke greie på navn.

Hmm, nei. Men jeg skal prøve det.

Men jeg bruker øyenskygge hver dag, så jeg vil gjerne finne noe som er allergifritt.

Ifa-pastillen

Isadora har mye allergivennlig sminke! Jeg bruker mascaraen deres, den er en av de få jeg tåler. Har ikke prøvd øyenskyggen, men vet de har allergivennlige alternativer av det også:-)

Ok, takk for svar.

Nå tipset en venninene meg om Tikei sitt merke, og det har jeg nå prøvd. Faktisk den øyeskyggen jeg har tålt best hittil, så jeg holder meg til det fremover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...