Gå til innhold

Godt ABB ble stoppet!

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Ser du noen som nekter andre å ytre seg? Bortsett fra at det muligvis er det du forsøker ovenfor meg?

At andre nører opp under mordere, og får dem til å begå ugjerninger, er velkjent. Det skjer f. eks. med gjerningsmennene som nører opp under hatet til selvmordsbombere. De kalles kulestøpere.

Med vennlig hilsen

''At andre nører opp under mordere, og får dem til å begå ugjerninger, er velkjent.''

Nå har vi ikke hatt så mange ABB`er, så det er vel lurt å vente på psykiatrirapporten før du fordeler skyld?

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• Tunta

5

• ekte nick

3

• megler Smekk

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

Ser du noen som nekter andre å ytre seg? Bortsett fra at det muligvis er det du forsøker ovenfor meg?

At andre nører opp under mordere, og får dem til å begå ugjerninger, er velkjent. Det skjer f. eks. med gjerningsmennene som nører opp under hatet til selvmordsbombere. De kalles kulestøpere.

Med vennlig hilsen

Har du noe elsempel på noen som har oppfordret ABB ti å drepe barn og unge,(slik e.g. selvmordsbombere i Palestina blir hyllet) eller kan vi nok en gang konkludere med at det du trøkker ut er bare 100% møkkpreik også denne gang?

Gjest Nickløsheletida

Har du noe elsempel på noen som har oppfordret ABB ti å drepe barn og unge,(slik e.g. selvmordsbombere i Palestina blir hyllet) eller kan vi nok en gang konkludere med at det du trøkker ut er bare 100% møkkpreik også denne gang?

Han har glemt dette med individet nå, så jeg regner med at Sør vil ta på seg skylden for all terroren de venstrevridde har utført.

''eller kan vi nok en gang konkludere med at det du trøkker ut er bare 100% møkkpreik også denne gang?''

Man kan ikke forvente noe annet fra den kanten.

Han har glemt dette med individet nå, så jeg regner med at Sør vil ta på seg skylden for all terroren de venstrevridde har utført.

''Han har glemt dette med individet nå, så jeg regner med at Sør vil ta på seg skylden for all terroren de venstrevridde har utført. – Nickløsheletida''

Hvorfor skulle jeg det? Jeg er verken spesielt "venstrevridd" eller har uttalt meg hatefullt om noen de har angrepet.

''At andre nører opp under mordere, og får dem til å begå ugjerninger, er velkjent.''

Nå har vi ikke hatt så mange ABB`er, så det er vel lurt å vente på psykiatrirapporten før du fordeler skyld?

Nei, men hvis du sjekker språkbruket og idéene til ABB, så ser du raskt hva de bygger på. Dette er ikke noe han våknet med en morgen. Det er noe som bygger på hatet og de paranoide fiendefremstillingene som Frp (og andre) bygger på.

Les gjerne her:

http://www.dagbladet.no/2011/11/27/nyheter/innenriks/kommentar/anders_behring_breivik/frp/19182860/

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Nei, men hvis du sjekker språkbruket og idéene til ABB, så ser du raskt hva de bygger på. Dette er ikke noe han våknet med en morgen. Det er noe som bygger på hatet og de paranoide fiendefremstillingene som Frp (og andre) bygger på.

Les gjerne her:

http://www.dagbladet.no/2011/11/27/nyheter/innenriks/kommentar/anders_behring_breivik/frp/19182860/

Med vennlig hilsen

Du kan ikke være helt god. Ja, det er mange tullinger i Frp, men ingen av dem har drept 77 mennesker. Akkurat dette har siv Jensen helt rett i. De blir forsøkt kneblet for sine politiske meninger. Å forsøke hindre dem i å diskutere innvandringspolitikk har ingenting med demokrati å gjøre.

Jeg har tenkt på det flere ganger. Du er en mann jeg ser på som skummel. Det er dette hatet vi alle frykter.

Gjest Nickløsheletida

Les gjerne her:

Med vennlig hilsen

Du kan ikke være helt god. Ja, det er mange tullinger i Frp, men ingen av dem har drept 77 mennesker. Akkurat dette har Siv Jensen helt rett i. De blir forsøkt kneblet for sine politiske meninger. Å forsøke hindre dem i å diskutere innvandringspolitikk har ingenting med demokrati å gjøre.

Jeg har tenkt på det flere ganger. Du er en mann jeg ser på som skummel.

Bør massemordere som ABB egentlig få dødstraff,eller bør man vurdere hver sak seperat? For at ikke medfanger skal ta livet hans blir han isolert,og har nå 3 rom tilgjengelig.

Når man ikke har dødstraff i Norge,blir det ikke da feil å inføre det for ett enkelt tilfelle og ikke generelt?

Er det ikke ett ordtak som sier at "Hevn bør sververes kaldt"?

Han bør nok sperres inne forl ivstid,om han aldri blir frisk,eller angrer sine gjerninger.

Problemet med anger,siden kan være påfølgende selvmord.Siden vi ikke har dødstraff,er fengselet pålagt å ikke legge omstendigheter til rette for dette.Det kan således ikke finnes tau,skolisser eller ledninger av noe slag inne på hans celle eller de andre 2 rom.Det skal heller ikke være oppheng i taket som tåler 75 kg.

I prinsippet er jeg i mot dødstraff når det gjelder sinnsyke gjerningsmenn,eller det er snakk om affekt og utroskap.Planlagte drap på 2 eller flere personer bød føre til 30 år+ eller forvaring.

Problemet er da om ABB er tilregnelig.For en utenforstående virker han helt fjern,og ute av stand til å forstå hva han har gjort,og at det var galt.Man ser ingen anger.

Kan han rehabiliteres? Skal han sitte livet ut,eller 20,30 eller 40 år? Hvis han er 30 nå blir jo 40 år en slags livsvarig.Ingen vil ansette en gal 70 åring og han får vel da en slags minste-pensjon om han slipper ut?

Hva mener dere?

Bør massemordere som ABB egentlig få dødstraff,eller bør man vurdere hver sak seperat? For at ikke medfanger skal ta livet hans blir han isolert,og har nå 3 rom tilgjengelig.

Når man ikke har dødstraff i Norge,blir det ikke da feil å inføre det for ett enkelt tilfelle og ikke generelt?

Han bør nok sperres inne forl ivstid,om han aldri blir frisk,eller angrer sine gjerninger.

Problemet med anger,siden kan være påfølgende selvmord.Siden vi ikke har dødstraff,er fengselet pålagt å ikke legge omstendigheter til rette for dette.Det kan således ikke finnes tau,skolisser eller ledninger av noe slag inne på hans celle eller de andre 2 rom.Det skal heller ikke være oppheng i taket som tåler 75 kg.

I prinsippet er jeg i mot dødstraff når det gjelder sinnsyke gjerningsmenn,eller det er snakk om affekt og utroskap.Planlagte drap på 2 eller flere personer bød føre til 30 år+ eller forvaring.

Problemet er da om ABB er tilregnelig.For en utenforstående virker han helt fjern,og ute av stand til å forstå hva han har gjort,og at det var galt.Man ser ingen anger.

Kan han rehabiliteres? Skal han sitte livet ut,eller 20,30 eller 40 år? Hvis han er 30 nå blir jo 40 år en slags livsvarig.Ingen vil ansette en gal 70 åring og han får vel da en slags minste-pensjon om han slipper ut?

Hva mener dere?

Dette har vi diskutert her før.

Siden lover ikke kan gis tilbakevirkende kraft, er straffen maksimalt 21 år. Evt forvaring etter dette. Forvaring er per def ikke straff, men beskyttelse av samfunnet.

Gjest Nickløsheletida

Hva mener dere?

21 år er for lite, men sannsynligvis er han ingen fri mann etter 21 år. Jeg er i mot dødstraff, men jeg har nå tenkt tanken på at det var synd at han politimannen som sto klar med fingeren på avtrekkeren ikke var litt raskere. Jeg liker ikke å tenke på at skattepengene jeg betaler skal brukes til å holde liv i denne mannen.Jeg tenker på det som sløseri.

Gjest Nord og ned.

''Han har glemt dette med individet nå, så jeg regner med at Sør vil ta på seg skylden for all terroren de venstrevridde har utført. – Nickløsheletida''

Hvorfor skulle jeg det? Jeg er verken spesielt "venstrevridd" eller har uttalt meg hatefullt om noen de har angrepet.

''Jeg verken spesielt "venstrevridd" eller har uttalt meg hatefullt om noen de har angrepet.''

Den velkjente totale mangelen på selvinnsikt?

Har du forresten navnet på noen av kulsetøperne til Breivik som du hevder det finnes mange av?

Gjest Nord og ned.

Du kan ikke være helt god. Ja, det er mange tullinger i Frp, men ingen av dem har drept 77 mennesker. Akkurat dette har Siv Jensen helt rett i. De blir forsøkt kneblet for sine politiske meninger. Å forsøke hindre dem i å diskutere innvandringspolitikk har ingenting med demokrati å gjøre.

Jeg har tenkt på det flere ganger. Du er en mann jeg ser på som skummel.

''Du er en mann jeg ser på som skummel.''

Det er det all grunn til. I 2010 sto venstreekstremister som Sør bak 44 terroranslag i Europa. Høyreekstremister 0.

Annonse

21 år er for lite, men sannsynligvis er han ingen fri mann etter 21 år. Jeg er i mot dødstraff, men jeg har nå tenkt tanken på at det var synd at han politimannen som sto klar med fingeren på avtrekkeren ikke var litt raskere. Jeg liker ikke å tenke på at skattepengene jeg betaler skal brukes til å holde liv i denne mannen.Jeg tenker på det som sløseri.

Det er interessant hvor mange motstandere av dødsstraff som får prinsippene sine satt på prøve etter Utøya.

Du kan ikke være helt god. Ja, det er mange tullinger i Frp, men ingen av dem har drept 77 mennesker. Akkurat dette har siv Jensen helt rett i. De blir forsøkt kneblet for sine politiske meninger. Å forsøke hindre dem i å diskutere innvandringspolitikk har ingenting med demokrati å gjøre.

Jeg har tenkt på det flere ganger. Du er en mann jeg ser på som skummel. Det er dette hatet vi alle frykter.

Hvor er denne påståtte "kneblingen"?

Les gjerne her:

Med vennlig hilsen

''Det er noe som bygger på hatet og de paranoide fiendefremstillingene som Frp (og andre) bygger på.''

Hverken "hat" eller "paranoide fiendefremstillinger" fra Frp er skyld i idéene ABB.

''Det er noe som bygger på hatet og de paranoide fiendefremstillingene som Frp (og andre) bygger på.''

Hverken "hat" eller "paranoide fiendefremstillinger" fra Frp er skyld i idéene ABB.

Det har du selvsagt lov til å mene. Det er heller ikke overraskende at du mener det.

Jeg stemmer Arbeiderpartiet. Jeg har ikke noe sans for Fremskrittspartiet, bortsett fra at jeg kan være enig i få enkelte ting som blir sagt, for det er jo slik at det er vanskelig å være enig i absolutt alt i ett og samme parti. Frp blir for ekstremt. Sv blir også for ekstremt.

Det jeg reagerer på er ditt behov for å skylde på andre enn ABB. Jeg reagerer også på Eskil Pedersen sine utsagn. Slike utsagn skaper bare aggresjon. der forstår jeg Siv Jensen. Det er ingen andre enn ABB som har skyld i dette og ditt forsøk på å munnminde andre har ingenting med demokrati å gjøre.

Dette er skrevet av FrP-politikeren Kent Andersen, som sitter i styret i Oslo Frp:

''Kjære Arbeiderpartiet:

1: Hva var så galt med min Norske kultur, at dere vil bytte den ut med noe dere kaller "flerkultur"?

2: Hva er egentlig MÅLET med å opptre som kulturquislinger og angripe kulturen min i ryggen på denne måten?

3: Hvilket land bruker dere som suksessmodell for det flerkulturelle sosiologiske eksperimentet - siden dere er sikre på at det kan lykkes?

Tre viktige spørsmål jeg ønsker klare svar på siden Arbeiderpartiet har makta, og er pådriveren for dagens politikk og det store kultursviket i Norge: Det er Arbeiderpartiets landsmøte som "sier klart ja til det flerkulturelle Norge".

Det er AP som har åpnet grensene trass innvandringsstoppen. Det er AP‘s politikk som gir oss titusenvis av "nye nordmenn" fra kulturer og ukulturer hvert år.''

Kilde: http://kentand.blogspot.com/2010/08/arbeiderpartiet-en-kulturquisling.html

Og her er mer hat og løgn fra dem:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10097666

I motsetning har du ikke funnet et eneste innlegg fra meg med hat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...