Gå til innhold

Skal du snart pynte til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest luftslott

Nope. Vi har en 1 julepynt, ei kule av glass som henger i vinduet og lyser. Den henger jeg nok opp rett før jul vil jeg tro.

Selv om jeg hadde vært et pyntemenneske ville noe vært feil med å pynte til jul alt nå, det er plussgrader og grønn plen ute ennå.

Vi er i gang! :-) Aldri vært så tidlig ute før, men nå henger faktisk stjerna i vinduet (og der har den hengt i snart 5 minutter!), og senere i dag skal det bakes pepperkaker.

Elsker denne førjulstida, nekter å la meg stresse - men nyter lukter og lys og gaveinnkjøp. Herlig!

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Har satt den syvarmede staken i kjøkkenvinduet og så har jeg tatt frem en sort pyademidedings med lys i som jeg bruker i vinduet på stua. Jeg gjorde det allerede i går, men det var fordi det var mest praktisk slik ifh. til å kunne få hjelp.

Jeg fikk en sånn rund lampe til å henge i vindu i fjor av minstemann og den var så fin at den har hengt der siden og laguna har gjemt unna adventsstaken min, men hun kommer til uka og vet sikkert hvor den og julegardinene er. Så det blir ikke får til uka

Gjest tjahhhhhhh

I år håper jeg at jeg får pynte til jul - før jul,

driver med oppussing hjemme og det tar sin tid...

så her har jeg ikke fått pyntet ennå nei. Bor nemlig et annet sted enn så lenge.

Kanskje om to uker? Men da blir jeg så opptatt med å vaske ned alt støvet fra oppussingen og sette på plass ting...

Denne er litt på kanten, men jeg skjønner hva du driver med under juleforberedelsene:

http://cdon.no/film/över_40_kåt_som_17_nr10_%252f_morsan_är_kåt_nr_5_(2_disc)-11054140

Ha h! Men si meg: Hva i all verden er det du søker på på nettet da? -)

Det får jaggu vente til i morra. Men jeg har kjøpt ei ny adventsstjerne, slik at jeg skal ha en på kjøkkenet også. :)

Jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at _selv du_ svarer seriøst på spørsmålet og ikke kommenterer bildet!

Annonse

Jeg elsker The Julekalender og Gjertrud er favotitten min! :o)))

Jeg har i hennes ånd begynt forlengst. *hehe* Her hos kjæresten begynte jeg i dag da. Har strøket 12 (!) panelgardiner (og sydd sammen to og to) + 2 gardinkapper + 3 juleputetrekk + 1 liten duk og hengt opp gardinene og satt putene i slagbenken på kjøkkenet. *pes*

I morra skal adventstasen frem, men alle nissene og sånt venter jeg med et par uker ennå. :o)

Tjihi, godt poeng ;) "Alle" på jobben har allerede vasket storrent, kjøpt årets trendy julepynt, har alle adventskalendere i boks, pyntet hjemmet utendørs, er halvveis i julehandelen og i havn med julekakene.

*In the name of Gjertrud* skal jeg nå grave fram advendtsstaker og annet adventsstasj ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...