Gjest Neria Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 18 stk. mere enn nok...... Wow, stakkars deg. 0 Siter
Gjest tom for ideer Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Jeg har vel 3-4 stykker jeg skal gi presanger til. For å gjøre haugen under juletreeet litt mer spennende og større, så har jeg delt det opp i flere små presanger, så ikke alt blir unnagjort på en gang. Jeg hører om folk som har over 10 stykker de skal gi presanger til, og jeg føler meg litt unormal. Jeg har ikke noen stor familie og vi i vennegjengen gir ikke hverandre julegaver,men finner på noe annet istedenfor. ps: søstera mi ønsker seg et sølvarmbånd til bursdag/jul. Jeg er ikke opptatt av smykker selv, og lurer på hvor mye jeg må betale for det armbåndet? 0 Siter
Gjest tom for ideer Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Femten-tyve, om ikke mer. Har du stor familie, eller gir du mange gaver utenom familien også? 0 Siter
stromme Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 28 personer.. + et par i tillegg til venner 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Ca 25 med smått og stort, tenker jeg. 0 Siter
Gjest tom for ideer Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 28 personer.. + et par i tillegg til venner Hvilket prisnivå legger du deg på når du skal handle_så_ mange presanger? 0 Siter
Gjest tom for ideer Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Ca 25 med smått og stort, tenker jeg. Har du stor familie, eller stor vennekrets? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Har du stor familie, eller stor vennekrets? ''Har du stor familie, eller stor vennekrets?'' Ingen av delene, men kanskje nettopp fordi familien er liten, gir vi gjerne til hverandre vi voksne også :-). Gir også til et par av mine eldste venner og deres (minste) barn. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Har du stor familie, eller gir du mange gaver utenom familien også? Hm... Ingen av delene? Det kommer fort oppi så mange når man har et par søsken med familie... Listen min er slik: samboer sønn datter bror 1 bror 2 mor mors samboer far fars kone svigermor svigerfar svigersøster niese svigerbror svigerbrors kone niese venn 1 venn 2 venn 3 sønns bestevenn + noen vinflasker til kollegaer, mannen vi leier leilighet fra, naboen osv. Alt koster mer penger enn vi har, men slik er det... 0 Siter
stromme Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Hvilket prisnivå legger du deg på når du skal handle_så_ mange presanger? 200.- pr gave Vi gir våre søsken, søskens barn, og våre foreldre. Blir mange totalt Våre egne to barn får dyrere gaver, de har jeg ikke telt med ser jeg nå.. 0 Siter
Gjest tom for ideer Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Hm... Ingen av delene? Det kommer fort oppi så mange når man har et par søsken med familie... Listen min er slik: samboer sønn datter bror 1 bror 2 mor mors samboer far fars kone svigermor svigerfar svigersøster niese svigerbror svigerbrors kone niese venn 1 venn 2 venn 3 sønns bestevenn + noen vinflasker til kollegaer, mannen vi leier leilighet fra, naboen osv. Alt koster mer penger enn vi har, men slik er det... Kjøper du alltid separate gaver, eller gir du også fellesgaver? gaver til tante og onkel teller som en. Jeg vet at mine foreldre ofte gir like gaver til mine søskenbarns sine barn. Litt greit å bli ferdig med det. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Wow, stakkars deg. Ikke like lett å finne på hva jeg skal kjøpe bestandig, men med litt tips ordner det seg alltid. Jobb er det synes jeg, blir sliten av disse kjøpesentrene, men har heldigvis anledning til å gå midt i uka. Når det gjelder barn: (voksne) er det populært å spandere nyttårshelgopphold på hotell, det faller i smak og vi "gamle" er heldige som får være sammen med barn og barnebarn og feire nyttår Ikke minst: alle er gjester denne kvelden. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Alene gir jeg i år til 14 stk, sammen med kjæresten gir jeg til 8 stk. Jeg kunne godt latt være å gi noe av dette, men jeg synes det er så koselig å gi en liten oppmerksomhet til mennesker jeg er glad i. ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Har ikke telt etter, men det kan jeg jo gjøre: Mann Barn 1 (2-3 gaver) Barn 2 (2-3 gaver) Barn 3 (2-3 gaver) Svigermor Min mor Min far Min søster + mann (vi gir ofte fellesgave) Niese 1 Niese 2 Niese 3 Nevø 4 Nevø 5 Fadderbarn Venninne 1 Venninne 2 Venninne 3 Venninne 4 Tror dette var alle. 18 personer, men neon av dem skal ha flere gaver, eller at jeg må finne på noe fra søsknene til hverandre f.eks.- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.