Gjest Anders Skrevet 19. oktober 2001 Skrevet 19. oktober 2001 Hei! jeg er 15 år od driver med fotball.. av og til når jeg spiller fotball får jeg veldig vondt i ene skulderen.. det kommer nesten alltid når jeg løper veldig mye.. og i et høyt tempo.. jeg lurer på om det kan væreat jeg anstrenger skulderen for mye når jeg løper? håper på svar.. 0 Siter
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. oktober 2001 Skrevet 21. oktober 2001 Anders. Dette har nok vanligvis ikke noe med selve skulderen å gjøre. Holdsmerter i magen kan noen ganger arte seg som skuldersmerter. Når den totale belastning blir høy kan blodsirkulasjonen i deler av magen gi "press-smerter", og dette kan "projiseres" til en skulder. Ved å sette ned tempoet eller ta en liten pause, vil du merke at det går over. Ved regelmessig og allsidig kondisjonstrening, vil denne tendensen avta med tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.