Gjest Anders Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Hei! jeg er 15 år od driver med fotball.. av og til når jeg spiller fotball får jeg veldig vondt i ene skulderen.. det kommer nesten alltid når jeg løper veldig mye.. og i et høyt tempo.. jeg lurer på om det kan væreat jeg anstrenger skulderen for mye når jeg løper? håper på svar.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Anders. Dette har nok vanligvis ikke noe med selve skulderen å gjøre. Holdsmerter i magen kan noen ganger arte seg som skuldersmerter. Når den totale belastning blir høy kan blodsirkulasjonen i deler av magen gi "press-smerter", og dette kan "projiseres" til en skulder. Ved å sette ned tempoet eller ta en liten pause, vil du merke at det går over. Ved regelmessig og allsidig kondisjonstrening, vil denne tendensen avta med tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.