Gå til innhold

Abonnement på blad i julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å bestille abonnement som en del av julegaven til samboeren, men ikke sikker på hvilket blad. Jeg står vel mellom Autofil, ViMenn og Illustrert vitenskap. Hva skal jeg velge da? Er IV spesielt for folk som er veldig interessert i vitenskap eller er det tilpasset de fleste? Autofil har han hatt før, men avbestilt så vet ikke om det er noe vits å starte det igjen heller.

Men da får vi vel første bladet i posten før jul da eller? Og da ser han jo det ettersom det kun pleier å ha tynn plast rundt seg. Som regel han som tar inn posten.

Fortsetter under...

Gjest men ikke spørr meg hva blad man skal velge
Skrevet

Tar vel nesten 4-6 uker før bladet kommer så da bør du skynde deg ihvertfall. Noen blader pleier å sende slike "julekort" som du kan gi hvor de skriver at han har fått et 6mns abbo av deg, feks :)

Skrevet

Tar vel nesten 4-6 uker før bladet kommer så da bør du skynde deg ihvertfall. Noen blader pleier å sende slike "julekort" som du kan gi hvor de skriver at han har fått et 6mns abbo av deg, feks :)

Ja, jeg fant ut at bladet kommer i begynnelsen av januar, men at man kan skrive ut et gavekort. Så da kan jeg kjøpe et blad i butikken og putte gavekortet inni :o) Det var på bladkongen.no.

Skrevet

Illustrert Vitenskap omhandler alt mulig og er helt grei tidtrøyte. Vi Menn har vel flere artikler om bil og mer manneting.

Skrevet

Ja, jeg fant ut at bladet kommer i begynnelsen av januar, men at man kan skrive ut et gavekort. Så da kan jeg kjøpe et blad i butikken og putte gavekortet inni :o) Det var på bladkongen.no.

..og hvis du ikke får selve gavekortet kan du bare skrive et vanlig kort hvor du sier at 'dette er et abonnement på EtBlad, første nummer kommer i januar' eller liknende. :-) Lime inn et bilde av logoen eventuelt.

Skrevet

Illustrert Vitenskap omhandler alt mulig og er helt grei tidtrøyte. Vi Menn har vel flere artikler om bil og mer manneting.

Tror kanskje det blir ViMenn. Han har ikke så veldig mye fritid, men lese på do kan han vel få tid til ;O)

Annonse

Skrevet

..og hvis du ikke får selve gavekortet kan du bare skrive et vanlig kort hvor du sier at 'dette er et abonnement på EtBlad, første nummer kommer i januar' eller liknende. :-) Lime inn et bilde av logoen eventuelt.

Det kan jeg gjøre :o)

Skrevet

Noen menn er veldig glad i disse Illustrert Historie (eller liknende) med spesialfokus på krigshistorie. (Ja, jeg vet det høres ut som en klisjé, men jeg er virkelig overrasket over hvor mange forskjellige mannetyper som likevel synes krigshistorie er veldig interessant. :-)) Både Illustrert VItenskap og Levende historie er blader som de fleste vil finne interessante forresten. Fine gaver. Lykke til. :-)

Skrevet

Noen menn er veldig glad i disse Illustrert Historie (eller liknende) med spesialfokus på krigshistorie. (Ja, jeg vet det høres ut som en klisjé, men jeg er virkelig overrasket over hvor mange forskjellige mannetyper som likevel synes krigshistorie er veldig interessant. :-)) Både Illustrert VItenskap og Levende historie er blader som de fleste vil finne interessante forresten. Fine gaver. Lykke til. :-)

Han syns krigshistorie er ganske lite interessant egentlig. Sånn i det dype :o)

Tror jeg går for ViMenn. Det er vel et blad man kan lese uten å måtte sette seg sånn inn i ting. Han har ikke så mye fritid, jobber mye, så da er det greit med noe han kan lese gjennom uten å engasjere seg så fælt :o)

Skrevet

Han syns krigshistorie er ganske lite interessant egentlig. Sånn i det dype :o)

Tror jeg går for ViMenn. Det er vel et blad man kan lese uten å måtte sette seg sånn inn i ting. Han har ikke så mye fritid, jobber mye, så da er det greit med noe han kan lese gjennom uten å engasjere seg så fælt :o)

Høres helt perfekt ut da. :-)

Det hender jo faktisk at sånne bladabonnement blir til en dårlig samvittighet fordi man ikke har lest bladene, istedetfor å være den gleden de er ment å være.. Har hatt noen ambisiøse abonnement på 'lærerike blader' noen ganger..men..eh.. faktum er jo at man sjelden har tid til å orke å fordype seg. Så greit å gi noe som er lettfordøyelig når han har lite tid som det er. :-)

Skrevet

Illustrert Vitenskap er et populærvitenskapelig magasin med lesestoff som alle kan forstå. Interessant og lærerikt, selv om jeg kunne tenkt meg at de gikk litt mer i dybden på enkelte ting :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi leser begge Vi Menn her i huset, det har biler ja, men også gode artikler om alt fra WW2 til diamantgruver til reiser i andre land, artikler om duppedingser, vitser, feriemål osv.

Skrevet

Har du bestilt fra Bladkongen før? Jeg bestilte et abbonnement der i juli, og har ikke fått noen blader ennå. Det var riktignok et utenlandsk blad, og det stod at det kom til å ta 2-3 måneder... Nå er det snart et halvt år siden.

Annonse

Skrevet

Har du bestilt fra Bladkongen før? Jeg bestilte et abbonnement der i juli, og har ikke fått noen blader ennå. Det var riktignok et utenlandsk blad, og det stod at det kom til å ta 2-3 måneder... Nå er det snart et halvt år siden.

Nei, aldri. Er det ikke seriøst kanskje? Syns det virket som det var det men.. Har du purret på bladet da?

Skrevet

IV passer for de fleste menn og damer. Jeg abonnerte på det noen år, har glemt hvorfor jeg sa det opp.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg ville heller gått for Vi Menn enn Illustrert Vitenskap, også for din del. Vi Menn har mange interessante artikler, mens Illustrert Vitenskap blir for overfladisk, og inneholder ofte feil. Bladet var godt for ti år siden, mens det nå virker som om det utføres med harelabb.

Skrevet

''Ja, jeg vet det høres ut som en klisjé, men jeg er virkelig overrasket over hvor mange forskjellige mannetyper som likevel synes krigshistorie er veldig interessant.''

Det er også min erfaring ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...