Gå til innhold

frustrert fotballspelar

Gjest Alexander

Anbefalte innlegg

Gjest Alexander

Eg har no slitt med smerter i mitt høgre kne sidan byrjinga på august. Eg har gått til fysioterapeut utan lykke, han fann ikkje ut kva årsaka var. Difor spør eg no dykk. Smertene førekjem i det eg skal skyte ballen skikkelig hardt, eller når eg prøver å strekke beinet heilt ut. Det gjer kanskje mest vondt når eg tar sats med det høgre beinet mitt, noko som eg er nødt å gjere ofte sidan eg òg spelar handball. Det er ikkje eit punkt på kneet som gjer vondt, smertene kjennest ut som om dei kjem frå inni kneet. Under kneskåla. Vil ein røntgentest gje svar på kva som er gale? Eg har egentlig ikkje råd til å ta pausar frå treninga sidan eg kjempar om ein plass på G16 landslaget. Kunne du gitt meg dømer på forskjellig alternativ trening visst tilfellet er at eg må pause kneet?

Helsing Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Alexander.

Umiddelbart tenker jeg på en bruskskade under kneskjellet (chondromalaci), men det kan selvsagt være andre ting også.

Lege med spesialinteresse i idrettsmedisin eller en ortoped burde vel se på deg. Det kan også bli aktuelt med forskjellig former for rtg. us.

Inntil diagnosen er avklaret bør du nok avlaste det vonde kneet. All trening som ikke provoserer frem smerter i beinet, kan være bra for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexander

Alexander.

Umiddelbart tenker jeg på en bruskskade under kneskjellet (chondromalaci), men det kan selvsagt være andre ting også.

Lege med spesialinteresse i idrettsmedisin eller en ortoped burde vel se på deg. Det kan også bli aktuelt med forskjellig former for rtg. us.

Inntil diagnosen er avklaret bør du nok avlaste det vonde kneet. All trening som ikke provoserer frem smerter i beinet, kan være bra for deg.

Er chondromalaci ein "farleg" skade? som vil setje meg på sidelinja i fleire månadar? eg pleier ikkje vere plaga med skadar, så eg har ikkje så mykje erfaring med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...