Gå til innhold

Har kjøpt meg canada goose (0:

Gjest Stolt eier av en canada goose....

Anbefalte innlegg

Gjest Stolt eier av en canada goose....
Skrevet

Endelig etter flere års vurdering og ønske har jeg nå anskaffet meg helt splitterny canada goose i damemodell til kr 6500 i navy farge. Er så glad og stolt og kan ha denne gode varme jakken i maaaaaaaange år fremover (0;

Ps. vet ikke om jeg har råd å bruke den.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Da jeg leste overskrifta di...så trodde jeg du hadde kjøpt deg en canadagås... =)

Skrevet

Grattis! Hadde du valgt modellen med pels fra schäferhund, så kunne du "pelset opp" minst 5 personer i tillegg til deg selv. :P

Skrevet

6500,- for en jakke?! Oj. Jeg tror ikke jeg hadde tort bruke en så dyr jakke i ren redsel for å få flekker på den eller for å få en rift i tøyet eller noe...

Skrevet

Trodde du hadde kjøpt deg en fugl, jeg. For meg er canada goose kanadagjess.

Ornitologisk hilsen

Skrevet

Jeg tror ikke du kommer til å bruke denne jakken i maaange år. Det blir som de en ser med merkeklær som var in for maaange år siden. Lite kult å gå i de klærne nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...