Gå til innhold

Hvilken kanaltv leverandør? Fornøyd?

Anbefalte innlegg

Gjest Mandag i november
Skrevet

Hvilken kanal leverandør har du? Get, canal digital el? Er du fornøyd?

Selv har jeg rikspakken, synes det er dyrt..

Skrevet

Har Altibox og synes det er bra.

Dog er ikke grensesnittet bra, virker veldig ambisøst uten helt å følge opp - egentlig er det ganske tungvindt. Men topp med muligheter til å programmere opptak samt å kunne leie filmer.

Skrevet

Har Get.. Er fornøyd, men innimellom klikker getboksen ved at den ikke tar opp planlagte programmer.

Gjest annlovinda
Skrevet

Har Get.. Er fornøyd, men innimellom klikker getboksen ved at den ikke tar opp planlagte programmer.

Hm - her også. Kjedelig

Skrevet

Må være noe i "luften" for det gjør den til rikstv også, mildt sagt j**** irriterende

Skrevet

Her og, men det er ikke ofte det skjer.

Skrevet

Get gjennom borettslaget og det blir betalt gjennom husleia så jeg har ikke engang peiling på hva det koster. Men jeg savner ikke noen kanaler i hvert fall, har mer enn nok synes jeg :)

Skrevet

Må være noe i "luften" for det gjør den til rikstv også, mildt sagt j**** irriterende

Ja jeg blir så forbanna hver gang et program ikke blir tatt opp :P

Skrevet

Har Canal Digital og er veldig fornøyd med det. HDpvr-dekoderne de har er også helt supre. Nå venter vi i spenning på den nye typen dekoder som de har fått :)

Skrevet

Altibox.

Stort sett fornøyd.

Mest fornøyd med filmleie og PVR som kan styres fra en app på mobilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...