Gjest clorina Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 En jeg kjenner er så svær til å vaske alle mulige ting med klor, til og med tregulv. Har alltid også vann med klor stående på kjøkkenbenken med vaskekluter oppi. Lurer på, er ikke det litt i overkant? Kan det være skadelig å puste inn så mye klor? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Jeg vasker så og si aldri med klor, kun hvis jeg skal bleke noe tøy, hvorfor bruker vedkommende så mye klor? Bakteriefrykt? Det er ikke sunt, verken for kroppen eller miljøet. 0 Siter
-ssi Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Litt overdrevent, kanskje? Det blir rent uten klor også. Å legge kjøkkenkluter i klor av og til er greit, men jeg vasker ikke golvet med klor... Eneste gangen jeg vasker med klor, er på badet hvis vi har fått det berømte noro-viruset i hus. Leste et sted at klor drepte det viruset mest effektivt. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Enig med lillemus. Det kan neppe være bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.