Gjest ambrose Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Hva pleier ungdommer å ha på seg på skoleball? Dress og pensko? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Om ikke dress så i alle fall en pen bukse og skjorte, man stiller _ikke_ på skoleball i dongeri! 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Om ikke dress så i alle fall en pen bukse og skjorte, man stiller _ikke_ på skoleball i dongeri! Ok. Og så et par svarte pensko til pen bukse og skjorte da, sikkert? Har sett på en pen lilla skjorte. Han skal gå sammen med en jente. 0 Siter
....AV Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Her har de fleste på seg dress, ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Ok. Og så et par svarte pensko til pen bukse og skjorte da, sikkert? Har sett på en pen lilla skjorte. Han skal gå sammen med en jente. Om ikke lakksko akkurat så et par rene og pene mørke sko i alle fall. ) Han blir sikkert knallstilig! 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Om ikke lakksko akkurat så et par rene og pene mørke sko i alle fall. ) Han blir sikkert knallstilig! Tusen takk ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Min skal ha svart bukse og svart skjorte. Han har handlet det sjøl og mange har dress, men han vil ikke ha. 0 Siter
Ferskenblomst Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Alle mine sønner har stilt i dress. Yngstesønnen ville imidlertid ikke ha svart dress så han lånte en lysegrå Hugo Boss fra en onkel og var, etter min mening, den stiligste av alle. Men uansett så finnes det etter minmening ikke noe stiligere enn en mann/gutt i dress. Svart penbukse og skjorte gjør liksom ikke helt samme nytten, syns jeg da. Litt avhengig av anledningen, selvsagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.