Gå til innhold

Skoleball gutt og klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier ungdommer å ha på seg på skoleball? Dress og pensko?

Skrevet

Om ikke dress så i alle fall en pen bukse og skjorte, man stiller _ikke_ på skoleball i dongeri!

Skrevet

Om ikke dress så i alle fall en pen bukse og skjorte, man stiller _ikke_ på skoleball i dongeri!

Ok. Og så et par svarte pensko til pen bukse og skjorte da, sikkert? Har sett på en pen lilla skjorte. Han skal gå sammen med en jente.

Skrevet

Ok. Og så et par svarte pensko til pen bukse og skjorte da, sikkert? Har sett på en pen lilla skjorte. Han skal gå sammen med en jente.

Om ikke lakksko akkurat så et par rene og pene mørke sko i alle fall. :o) Han blir sikkert knallstilig!

Skrevet

Om ikke lakksko akkurat så et par rene og pene mørke sko i alle fall. :o) Han blir sikkert knallstilig!

Tusen takk ;o)

Skrevet

Min skal ha svart bukse og svart skjorte. Han har handlet det sjøl og mange har dress, men han vil ikke ha.

Skrevet

Alle mine sønner har stilt i dress. Yngstesønnen ville imidlertid ikke ha svart dress så han lånte en lysegrå Hugo Boss fra en onkel og var, etter min mening, den stiligste av alle. Men uansett så finnes det etter minmening ikke noe stiligere enn en mann/gutt i dress. Svart penbukse og skjorte gjør liksom ikke helt samme nytten, syns jeg da. Litt avhengig av anledningen, selvsagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...