Gå til innhold

Skal selge brukt Iphone 4, for hvor mye??

Anbefalte innlegg

Skrevet

NESTEN ubrukt. Er 3000 ok? Dette er ikke en salgsannonse. Den skal selges innen vennekretsen!

Skrevet

3000 er altfor mye. Du bør i hvertfall gå ned til 2500. Halv pris av hva den selges for nå ville jeg gitt, ikke et øre mer.

Skrevet

3000 er altfor mye. Du bør i hvertfall gå ned til 2500. Halv pris av hva den selges for nå ville jeg gitt, ikke et øre mer.

Det ligger ikke en eneste iphone 4 nesten ubrukt til under 3000kr på finn, så jeg tror 3000kr er en ganske så grei pris.

Skrevet

Ja 3000kr høres ok ut.

Synes du 3000 er ok for en brukt og utgått modell? Jeg tenkte det var altfor mye. Ville selv vært skeptisk til å kjøpe brukt telefon overhodet og i hvertfall ikke til over halv pris, selv for siste modell.

Skrevet

Det ligger ikke en eneste iphone 4 nesten ubrukt til under 3000kr på finn, så jeg tror 3000kr er en ganske så grei pris.

Det avhenger jo grådig av GB som er på telefonen. Hadde aldri gitt 3 lapper for en brukt telefon selv om alt er oppdatert

Gjest nerden Kat
Skrevet

Siden de blir liggende på finn.no til 3000 kr, så er vel det et signal om at det er for høy pris?

Skrevet

Synes du 3000 er ok for en brukt og utgått modell? Jeg tenkte det var altfor mye. Ville selv vært skeptisk til å kjøpe brukt telefon overhodet og i hvertfall ikke til over halv pris, selv for siste modell.

Jepp jeg synes det er en ok pris. Hun skriver også at den nesten er ubrukt.

Utifra finn.no så ser det ut som det er det det ligger på forøvrig.

Skrevet

Siden de blir liggende på finn.no til 3000 kr, så er vel det et signal om at det er for høy pris?

Blir liggende? Mange av annonsene er jo fra de siste dagene, og dessuten er det ikke alltid folk gidder å fjerne en annonse selv om noe er solgt.

Skrevet

iPhone er en telefon som holder seg veldig bar i pris. De selger jo førsteversjonen for en tusenlapp, og den kan ikke brukes i Norge uten ltt styr.

Skrevet

iPhone er en telefon som holder seg veldig bar i pris. De selger jo førsteversjonen for en tusenlapp, og den kan ikke brukes i Norge uten ltt styr.

Hæ, får man en tusenlapp for førsteversjonen??

*roter i skuffen*

Skrevet

Hæ, får man en tusenlapp for førsteversjonen??

*roter i skuffen*

Jeg hadde ikke betalt tusen kroner for den, men jeg ser på diverse fora på nett at folk selger førstegenerasjon glatt fo en tusenlapp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...