EnolaGay Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Jeg lurer på, her i landet så tar det tre fire mnd til sammen å få satt en tann inn. Altså et slikt implantat, skrue i kjeven i flere deler og så tann i porselen. Lenger også om man må plukke ut den gamle tanna først. Hvordan kan det da ha seg at de bytter ut hele knuseverket på en stakkar i Thailand på to uker? Ao..? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Ja, si det. Men har du vurdert Budapest? Kjenner folk som har vært der - meget billig og bra, samt topp service! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 30. november 2011 Forfatter Skrevet 30. november 2011 Ja, si det. Men har du vurdert Budapest? Kjenner folk som har vært der - meget billig og bra, samt topp service! Jeg har heldigvis alle sammen i behold. Jeg bare lurer for en jeg kjenner driver med å bytter tenner. Og jeg ble så overrasket over at de kan gjøre slikt så fort andre steder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.