Gå til innhold

Såååå itvil! Iphone!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest er så itviiiiil

Skjønner ikke vitsen med å vente. Hva kan egentlig være store forskjellen på 4s og 5?

Syns ikke det er så fryktelig mye forskjell på 4 og 4s heller jeg.

Nei men batteriet har det vært litt knøl med på 4s da, tenkte det kunne bli litt bedre. kameraet er jo ekstremt bra på 4s.

Gjest er så itviiiiil

Jeg har ikke hatt noe problemer med batteriet på 4s :) Er kjempe fornøyd.

Ja de var kjappe ute med å fikse det for mange ser jeg :) Jess, går rett til apple.no nå :D Måtte du ha sånn microsim? tar vel 300 år å få det eller?

Annonse

Skjønner ikke vitsen med å vente. Hva kan egentlig være store forskjellen på 4s og 5?

Syns ikke det er så fryktelig mye forskjell på 4 og 4s heller jeg.

''Skjønner ikke vitsen med å vente.''

Enig.

Nå har nettopp 4S kommet. Erfaringsmessig vil det da bli omtrent et år til 5 kommer. Så da har man noen muligheter:

Kjøpe nå

Vente ti måneder til et år på 5

eller ... man kan jo også droppe den og vente på 5S.

Og et år etter den kommer jo 6, så hvorfor kjøpe 5S?

Man kan allid vente, for det kommer alltid noe nytt og forbedret.

''Hva kan egentlig være store forskjellen på 4s og 5?''

Erfaringsmessig igjen: Annen hver generasjon av iPhone har et nytt design. Hver ny generasjon har mye nytt inni. Kommer til å bli like stor forskjell designmessig på 4S og 5 som et var på 3GS og 4.

''Syns ikke det er så fryktelig mye forskjell på 4 og 4s heller jeg.''

Innholdet er veldig forskjellig. Utenpå er et par knapper flyttet en halv millimeter eller noe. :D

Nei men batteriet har det vært litt knøl med på 4s da, tenkte det kunne bli litt bedre. kameraet er jo ekstremt bra på 4s.

Før du får knøvla deg til å bestemme deg er softwaren som ordner opp i alle batteriproblemer på 4S kommet for lengst. ;)

''Skjønner ikke vitsen med å vente.''

Enig.

Nå har nettopp 4S kommet. Erfaringsmessig vil det da bli omtrent et år til 5 kommer. Så da har man noen muligheter:

Kjøpe nå

Vente ti måneder til et år på 5

eller ... man kan jo også droppe den og vente på 5S.

Og et år etter den kommer jo 6, så hvorfor kjøpe 5S?

Man kan allid vente, for det kommer alltid noe nytt og forbedret.

''Hva kan egentlig være store forskjellen på 4s og 5?''

Erfaringsmessig igjen: Annen hver generasjon av iPhone har et nytt design. Hver ny generasjon har mye nytt inni. Kommer til å bli like stor forskjell designmessig på 4S og 5 som et var på 3GS og 4.

''Syns ikke det er så fryktelig mye forskjell på 4 og 4s heller jeg.''

Innholdet er veldig forskjellig. Utenpå er et par knapper flyttet en halv millimeter eller noe. :D

Skjønner aldri hvorfor folk sier at de skal vente til det snart kommer noe nytt.

Det kommer jo alltid noe nytt hele tiden :P

lol, tror den nesten alt er fiksa, de er knall kjappe til å ordne opp i sånt. Har bestillt :D

Oppdateringen på iphonen min var allerede gjort da jeg fikk min :)

Skal batteriet holde lengst mulig, så skru av tidssone og alle slike ting som man ikke bruker.

Annonse

Men så kom jeg til å tenke på, bestillte micro sim og får det om kanskje en uke ca. Men vil jeg da gå uten mobil til jeg får iphonen (som jeg ikke får før om 2-3 uker)?

Neida, det gamle SIM kortet i telefonen du har nå funker helt til du aktiverer det nye. Og det gjør du jo ikke før du har fått telefonen.

Men så kom jeg til å tenke på, bestillte micro sim og får det om kanskje en uke ca. Men vil jeg da gå uten mobil til jeg får iphonen (som jeg ikke får før om 2-3 uker)?

De stenger sim kortet ditt etter så så lenge, men da ringer du bare operatøren din og får åpnet det igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...