Gå til innhold

Gavekort i bokklubbens nye bøker

Anbefalte innlegg

Meldte meg nettopp inn i bokklubben og har fått gavekort på 1000 kr som jeg kan bruke på utvalgte bøker. Har bare funnet 2 bøker jeg vil ha i denne omgang og lurer på om noen vet og jeg ikke trenger å bruke hele gavekortet på en gang og spare det resterende beløpet til en annen gang?

Fant ikke noe info om akkurat det på nettsidene deres..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372934-gavekort-i-bokklubbens-nye-b%C3%B8ker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn noen dvder heller, for du har kun lov til å kjøpe 3 bøker totalt, resten andre ting.

Nei, reglene er ikke helt slik. Du MÅ kjøpe minst 3 bøker og kan bruke resten på andre ting (innenfor det lille utvalget de har å tilby). Men det betyr ikke at du ikke kan bruke alt på bøker.

Jeg sliter derimot litt, siden jeg bare har funnet to bøker av interesse..

Arg..At jeg aldri lærer...

Annonse

Gjest bokbarna

Nei, reglene er ikke helt slik. Du MÅ kjøpe minst 3 bøker og kan bruke resten på andre ting (innenfor det lille utvalget de har å tilby). Men det betyr ikke at du ikke kan bruke alt på bøker.

Jeg sliter derimot litt, siden jeg bare har funnet to bøker av interesse..

Arg..At jeg aldri lærer...

Kjøp en julegave til noen davel :) Ja MÅ kjøpe 3 er riktig.... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...