Gå til innhold

Smaskelyd ved kyssing

Anbefalte innlegg

Gjest kyseeguri
Skrevet

Når man ser andre kysser får de denne kysselyden, selv får jeg den ikke til og om gutten jeg kysser ikke lager den, så blir det jo så tamt. Kan noen forklare meg hvordan man gjør det og lager begge denne lyden når dere kysser?

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over og jeg aner ikke om vi lager mye lyd eller hvordan lyden evt. oppstår. :o) Det kommer helt av seg selv.

Skrevet

Du er nok altfor opphengt i lyd når du kysser. Kysser du den rette er dette underordnet og du legger ikke merke til om det er noen lyder :-)

Gjest kysseguri
Skrevet

Du er nok altfor opphengt i lyd når du kysser. Kysser du den rette er dette underordnet og du legger ikke merke til om det er noen lyder :-)

Du har sikkert rett :)

Skrevet

Har aldri tenkt over om og evt. når vi lager lyder når vi kysser. Bare nyter kysset, jeg :)

Gjest Hulderen
Skrevet

Ved skikkelige kyss lager vi ikke smaskelyd. Den kommer bare ved "tullekyss", sånn kjapt på munnen uten følelser. Nyt heller lange, lydløse kyss :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...