Gå til innhold

Feit

Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg syns andre også skulle drite i det...

Tro meg, jeg driter i om du er feit :)

Skrevet

Jeg har vært moderat overvektig (bortsett frs i kortere perioder) i mitdt voksne liv. Hadde ikke noen særlige plager, men det har vært litt vanskelig å finne klær de årene "størrelsene" er små. Jeg går lett, og har følt meg kjempefrisk de siste årene (etter at migrenen slapp). Jeg er mye sjeldnere syk enn mine slanke kollegver. Ikke er jeg plaget med ryggen heller, foreløbig. Men jeg har høyt blodtrykk og høyt kolesterol. Jeg tror også degt er vanskelig å få en drømmejobb når du er overvektig. Noen tror faktisk tykk = dum.

Min søster har stort sett vært tykkere enn meg. Når hun søkgte på noe, gikk ofte søkere med med dårligere utdanning/praksis foran. En gang hun var på jobbintervju, fikk intervjueren nærmest hakeslepp da han så vitnemålene hennes med toppkarakterer i det meste.

Om du ikke er smellfeit, vil du kasnskje ikke merke overvekten så mye, før degt har gått noen tiår, og mange organer har tatt skade. Høyt blodtrykk og kolesterol merker du ikke, men det er sikkert lurft å sjekke det av og til.

Skrevet

Fordi jeg syns andre også skulle drite i det...

Tja... det skulle jammen blitt mange livsstilssykdommer dersom ingen brydde seg om kroppen sin....

Det er klart det er trasig å gå rundt å være misfornøyd med seg selv, og det bør man heller ikke være... men på den annen side vet man jo hvor viktig kosthold og mosjon er for å bevare en god helse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...