Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg. Jeg koser meg skikkelig. Gleder meg til å se NRK sin julemorgen, mens jeg koser meg med godteri.

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

8

• Axcia

6

• Dorthe

4

• Katt-ja

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvem steller til jul hjemme hos deg?

Det gjør jeg selv. Det blir pinnekjøtt. :)

Gjest Tidligere julemenneske
Skrevet

Nei. Jula har vært vond de siste årene.

Skrevet

Gleder meg alltid til jul :-) Kjekt å treffe familien min igjen, siden vi ikke treffes så ofte ellers i året, pga at vi bor i en annen by.

Skrevet

Nei. Jula har vært vond de siste årene.

Leit å høre. Pga. alkohol?

candyqueen_83
Skrevet

Det er leit å høre. Hvorfor det?

Jeg syns jula er pes. Jula er for ungene, og jeg har ikke barn så kunne gjerne hoppet rett over det :o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja - det gjør jeg.

Synes jula er en koselig tid. Koser meg også med forberedelsene til jula

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Nei, jeg gleder meg ikke til jul i år.

Gjest annlovinda
Skrevet

At du ikke gleder deg i år skjønner jeg i grunn.

Håper det går framover med benet ditt

Og håper du får en trivelig jul lell :D

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg vil si jeg gleder meg gjennom barna, ikke så mye for egen del.

Skrevet

"Gleder" meg til gaver , mat og familien, men ikke noe stort mer enn det.

Jul er ikke like stas lengre .

Skrevet

Hvordan går det med deg og beinet? Har du fått på sånn gå-skinne (det heter noe helt annet) ennå? Og kommer du deg på jobb før jul?

Tenkte på deg her om dagen da jeg var sur for at det ikke er kommet snø. Den manglende snøen er i det minste en fordel for de som går på krykker... (Jeg har en ganske omfattende krykkeerfaring fra en del år tilbake, så jeg lever meg litt inn i det med islagte gater og krykker.)

Skrevet

Jeg storgleder meg til jul, men definitivt ikke til NRKs julemorgen. Ikke når Nissa og Elisabeth ikke er med. Den ene programlederen som er nå gir meg fullstendig fnatt og overhodet ikke julestemning, hun er bare hysterisk uten å være morsom.

Skrevet

Ja, jeg gleder meg. Liker julemusikken, muligheten til å være sammen med mennesker som betyr noe for meg, også liker jeg å gi gaver! I år har jeg sendt "verdens største" julekalender til en niese laaaaangt unna hjemlandet. Den kom frem i dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...