Gå til innhold

Ta kjerringtesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ok, gikk gjennom alle punktene, og av 34 punkter oppfyller jeg helt klart ikke 28 av dem.

Til de seks øvrige kommenteres:

Jeg snakker om været jeg også, slik som nordmenn flest. Men betviler sterkt at jeg snakker mer om det enn de yngre på jobb, og når det gjelder å akke seg over været (og da spesielt om sommeren) er det ingen som slår de innfødte østlendingene, uavhengig av alder.

P3 har alltid spilt masete musikk, det er ikke noe jeg har begynt å mene i mer 'voksne år'. Jeg var ikke blant dem som trivdes med masete 'ungdomsmusikk' da jeg var 20 heller. Så på dette punkt har jeg nok vært født kjerring.

Re dette med vin på "jentetur": det er aller mest kjerring å kalle det for "jentetur" og "jentetreff" osv når man er 40+. Men på dametur drikkes vin som en selvfølge og ikke som et "hi hi nå er vi jaammen gærne, dere"

Re dette med å bruke gamle navn på restauranter, butikker og merker: Her er jeg nok spesielt skyldig når det kommer til butikker og restauranter på mitt barndomssted. Jeg klarer ikke å følge med i endringene der.

Om å ta med innesko når man er bedt bort: Hva mener de med dette? Helt klart kjerring hvis man tar med seg "hussko", men naturlig for alle alddresgrupper å ta med pensko i selskap der man er pyntet. Uakktuelt å tusle rundt i kjole og strømpebukselesten på nyttårsfest hos venner, for eksempel.

Jeg får ikke pc-help fra junior, men har fått iphone-help :-)

Så maksimalt 6 av 34 punkter, men jeg anerkjenner kun tre av dem :-) (p3, gamle navn og iphone-help)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373060-ta-kjerringtesten/#findComment-3266059
Del på andre sider

Hmmm... tror jeg scorer temmelig lavt på den der, altså! Du har ikke en hurpetest i stedet da?

*Skrattler* Jeg tror jeg skal ta og se om jeg kan snoke opp en, for jeg fikk igrunnen samme tanken selv!

Skjønt jeg kunne svare ja, med brillene langt nede på nesen, mysende over glassene på de siste spørsmålene... herreguuud...livet mitt er over.. Jeg ønsker med dessuten takke og brødformer til jul..hehehheehhehe.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373060-ta-kjerringtesten/#findComment-3266130
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...