Gå til innhold

Reservert transaksjon

Anbefalte innlegg

Gjest Grønnskolling

Hei,

Et lite spørsmål bare. Jeg har kjøpt en julegave på nettet, og når jeg logger inn i nettbanken står det "Visa varekjøp, reservert transaksjon". Betyr dette at pengene ikke er trukket fra kontoen min ennå? (og at disponibel saldo er før penegene er trukket?).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373070-reservert-transaksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dettrorjeg

''Betyr dette at pengene ikke er trukket fra kontoen min ennå? (og at disponibel saldo er før penegene er trukket?).''

Ja. Det betyr at beløpet er reservert, men er ikke overført fra kontoen din enda.

Hei,

Jeg litt usikker på om dette er rett. Det er forskjell på disponibel saldo og bokført saldo. Jeg mener at pengene er trukket fra disponibel saldo men ikke fra bokført saldo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...