Gå til innhold

Sitter her og skjelver av angst!

Anbefalte innlegg

For lenge siden, sikkert 1,5 til 2 år siden oppdaget jeg en liten utvekst på armen. Den har vokst, og er nå noen kanskje 5 mm i diameter, og stikker ut fra huden, som en liten blank perle. Den er imidlertid verken vod, klør eller misfarget. Jeg har imidlertid lest alt om hudkreft, og det står at man KAN ha malignt melanom i enhudfarget knute. Så, nå sitter jeg her og skjelver i hele kroppen av redsel, herlighet! Noen som vet om dette virkelig kan være farlig, eller er det angsten som sriver meg til vannvidd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373094-sitter-her-og-skjelver-av-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg for. Men, du skal ikke sitte å være redd på natta, så du ringer legen mandag morgen og ber om en sjekk.

Legen kommer til å undersøke kulen, og antagelig fjerne den og sende den til undersøkelse.

Da har jeg vært hos legen. Utveksten var 2 mm i diameter, og 1 mm ut av huden. Den var i følge legen nusselig. OG, det var GARANTERT ikke kreft, og ingenting å fjerne. Men, kunne knyte en sytråd hardt rundt den, så ville den falle av etterhvert. Han kalte den en hud polypp. Likevel sitter angsten i, men, jeg har skjønt at jeg må roe meg ned ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...