Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dårlig uke på meg også, har vært travelt med møter og skoleavslutninger og bursdagsfeiringer.

Jogget en dag og gikk en søndagstur i greit tempo. Jeg har slitt med en kneskade siden sensommeren og kan i hvertfall glede meg over at jeg nå kan jogge 5 km nesten sammenhengende.

Dårlig uke på meg også, har vært travelt med møter og skoleavslutninger og bursdagsfeiringer.

Jogget en dag og gikk en søndagstur i greit tempo. Jeg har slitt med en kneskade siden sensommeren og kan i hvertfall glede meg over at jeg nå kan jogge 5 km nesten sammenhengende.

Jeg får skrive her da, selv om jeg ikke trener for tida....

Gjør bare litt styrkeøvelser hjemme: Treningshjul, situps, armhevinger - ca annenhver dag.

Jeg kom meg på spinning 3 ganger i forrige uke, men ble syk i går :-(

*Usedvanlig sur og gretten over en upraktisk forskjølelse*

Uff da. God bedring!

Her er jeg og minstejenta hjemme i dag, hun er skikkelig tett og snørrete. Hoster slim og er generelt miserabel, så det blir ikke noen åpen barnehage på oss. Dog håper jeg veldig på en tur på treningsstudio i kveld.

Mandag: Hvile

Tirsdag: Hjemmetrim 45 min

Onsdag: Hjemmetrim 45 min

Torsdag: Tur

Fredag: Hjemmetrim 45 min

Lørdag: Langtur

Søndag: Tur

Fornøyd jeg. Målet, som jeg ikke skrev om sist, er å stramme opp litt og kanskje gå ned et par-tre kilo. Jeg trenger også litt bedre kondisjon. Generelt bare føle meg litt sterkere etter å ha vært syk i lang tid. Jeg har holdt på siden sensommeren og begynte forsiktig med gåturer noen dager i uken.

Annonse

Mandag: Hvile

Tirsdag: Hjemmetrim 45 min

Onsdag: Hjemmetrim 45 min

Torsdag: Tur

Fredag: Hjemmetrim 45 min

Lørdag: Langtur

Søndag: Tur

Fornøyd jeg. Målet, som jeg ikke skrev om sist, er å stramme opp litt og kanskje gå ned et par-tre kilo. Jeg trenger også litt bedre kondisjon. Generelt bare føle meg litt sterkere etter å ha vært syk i lang tid. Jeg har holdt på siden sensommeren og begynte forsiktig med gåturer noen dager i uken.

Det er jo veldig god progresjon :) Lykke til videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...