Gå til innhold

Sjikanen bærer frukter

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

Ja, 'takkars' CTG' :/ Hva diagnosen till ABB har å gjøre med CTG sin diagnose / sykemeldingsgrunn, må du nesten forklare med teskje....

''Ja, 'takkars' CTG' :/ Hva diagnosen till ABB har å gjøre med CTG sin diagnose / sykemeldingsgrunn, må du nesten forklare med teskje''

Det er utrolig hvs du trenger å mates med skje for å greie se sammenhengen mellom den sjikane alt fra Gjedde via Hege Storhaug, og til og med Kokkevold(av alle) har blitt utsatt for av rabiate venstreekstremister etter 22.07. Tydligvis i den forvirrede tro at hans sinnsyke handlnger har noen som helst legitimitet i noe poltisk miljø.

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• Tunta

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

''Har aldri sett noen som triumferer over denne tragedien''

Virkelig? Hverken fra Stortingstaburetter, kommuneutvalg, i media eller nettfora?

Hei,

Her er linken jeg tenkte på:

http://www.aftenposten.no/nyheter/Hyreekstreme-gleder-seg-over-Breivik-rapport-6712790.html

Med vennlig hilsen

Ja, 'takkars' CTG' :/ Hva diagnosen till ABB har å gjøre med CTG sin diagnose / sykemeldingsgrunn, må du nesten forklare med teskje....

Så nedlatende du er. Hadde du fulgt med så hadde du kanskje fått meg deg at i kjølvannet av AAB handlinger ble ytringsfriheten og den blir fortsatt kneblet fordi alle er raskt ute med å sammenligne dem som uttaler seg om feks innvandringspolitikk som en av hans "medsammensvorne". Det blir en smule vanskelig å fortsette med det når han nå har fått sin diagnose og ikke bare kan betraktes som en hvermansen som gikk bananas fordi han hadde en politisk agenda om å rydde Europa for muslimer. See?

Gjest Nord og ned.

''Har aldri sett noen som triumferer over denne tragedien''

Virkelig? Hverken fra Stortingstaburetter, kommuneutvalg, i media eller nettfora?

Med unntak av Gahr-Støre som greide å trøkke ut av seg under valgkampen at" innvandrerne i Norge puster lettet ut etter 22.07. så er det ingen seriøse folk jeg kan komme på i farten.

Så nedlatende du er. Hadde du fulgt med så hadde du kanskje fått meg deg at i kjølvannet av AAB handlinger ble ytringsfriheten og den blir fortsatt kneblet fordi alle er raskt ute med å sammenligne dem som uttaler seg om feks innvandringspolitikk som en av hans "medsammensvorne". Det blir en smule vanskelig å fortsette med det når han nå har fått sin diagnose og ikke bare kan betraktes som en hvermansen som gikk bananas fordi han hadde en politisk agenda om å rydde Europa for muslimer. See?

''ble ytringsfriheten og den blir fortsatt kneblet ''

Har du noen konkrete eksempler på dette?

Eller er det bare slik som det du skrev til meg - oppspinn?

Med vennlig hilsen

I så fall bør du lese hva Erna skriver om innvandrere, og hvordan blant annet folk som CTG har et lignende ordspråk mot muslimer/innvandrere som jødene ble utsatt for rundt 1930.

====

''så vi blir kvitt saueflokken og dens leder.''

Og slik språkbruk er helt unødvendig, og er med på å nøre opp under hat og sjikane.

Jeg har lest artikkel før og jeg er enig i at man skal utvise forsiktighet i debatter og unngå stigmatisering, generalisering og skremselspropaganda når man diskuterer innvandringspolitikk. Men at folk skal knebles så fort de tar opp det problematikken rundt innvandring eller i værste fall tillegges at de er rasister når dette blir bragt på bane er hinsides. Og det skjer altfor ofte. Bææææ :)

Annonse

Gjest Nord og ned.

blablablabla...mener Antirasistisk senter.

Haha den var dagens. Du har ikke tilfeldigvis noen ennå mer useriøse aktører du kan henvise til? hvis det i det hele tatt finnes vel og merke.

Hva med stalinistene i SOS-rasisme: http://www.dagbladet.no/2010/05/11/nyheter/sos_rasisme/medlemsrot/innenriks/tjen_folket/11675184/

Med vennlig hilsen

At du kaller det jeg sier oppspinn gjør jo at jeg overhodet ikke har lyst til å bruke 3 minutter på deg, men la gå. Du ble selv utestengt fra dette forumet fordi du gikk svært langt i å tillegge andre både rasistiske meninger på bakgrunn av deres ytringer og meninger. Du gikk til og med så langt at du mente at flere av de som diskuterte med deg var av AABs sort. Du burde vite hva det snakkes om, men lettere å spille uvitende kanskje?

Gjest Nord og ned.

Med vennlig hilsen

''Har du noen konkrete eksempler på dette?''

Du finner det i rundt halvparten av de rundt 30 000 innlegga dine her.

At du kaller det jeg sier oppspinn gjør jo at jeg overhodet ikke har lyst til å bruke 3 minutter på deg, men la gå. Du ble selv utestengt fra dette forumet fordi du gikk svært langt i å tillegge andre både rasistiske meninger på bakgrunn av deres ytringer og meninger. Du gikk til og med så langt at du mente at flere av de som diskuterte med deg var av AABs sort. Du burde vite hva det snakkes om, men lettere å spille uvitende kanskje?

Spørsmålet var om du har noen konkrete eksempler for disse påstandene dine?

Annonse

Mener ikke å være nedlatende, er bare en smule lei av å lese om "knebling" av ytringer, noe som faller på sin egen urimelighet. Med fare for å virke nedlatende igjen: Har du fulgt med i politikk og media de siste årtiene?

Mener ikke å være nedlatende, er bare en smule lei av å lese om "knebling" av ytringer, noe som faller på sin egen urimelighet. Med fare for å virke nedlatende igjen: Har du fulgt med i politikk og media de siste årtiene?

Haha, du elsker å være nedlatende. Det er slik du tror du vokser. Eneste måten du kan hevde deg på. Kom tilbake når du har noe fyll!

Jeg har lest artikkel før og jeg er enig i at man skal utvise forsiktighet i debatter og unngå stigmatisering, generalisering og skremselspropaganda når man diskuterer innvandringspolitikk. Men at folk skal knebles så fort de tar opp det problematikken rundt innvandring eller i værste fall tillegges at de er rasister når dette blir bragt på bane er hinsides. Og det skjer altfor ofte. Bææææ :)

Igjen påstår du at folk blir kneblet.

Hvor? Av hvem?

Har du ingen eksempler?

Haha, du elsker å være nedlatende. Det er slik du tror du vokser. Eneste måten du kan hevde deg på. Kom tilbake når du har noe fyll!

Da er det godt at du hever det over meg og presenterer hardtslånde argumenter, hehe! Men jeg skal lære av deg og "fylle på" til neste gang ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...