Gå til innhold

Er så forelska i psykologen!

Anbefalte innlegg

Kan ikke ikke fortelle dette til noen, det er bare for flaut, men jeg er så forelska i psykologen jeg hadde før, og det går ikke over!

Nå har jeg en ny en, han er en bra mann han også, men med han forrige var det helt spesielt. Sammen med han følte jeg meg så frisk, som om det vonde i fortiden aldri har skjedd, og jeg har aldri hatt det slik sammen med noen før. Skulle ønske jeg bare kunne være sammen med han, at han både ville og hadde lov. Nå må jeg bare holde meg borte og late som ingenting, og kan ikke engang snakke med vennene mine om det.

:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373153-er-s%C3%A5-forelska-i-psykologen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du googler begrepet "overføring i terapi" så finner du ut at det er et nokså velkjent fenomen, uansett hvor smertefullt det måtte føles at du ikke kan leve det ut!

Overføring skal vel ikke vare så lenge, til og med etter at terapien er avsluttet?

Det var nok bare fordi han viste seg fra sin beste side. Hadde du kjent han på privaten så hadde du sikkert kuttet han ut:)

Var selv betatt av en psykolog, men fant ut hvordan han egentlig var. Da slapp alle følelsene for han:)

Det er et veldig godt poeng! De sitter der og tar vare på deg og er så hyggelige og det kjennes som de vil gjøre alt for deg og alt dreier seg om deg og alt er på dine premisser... Ikke noe rart om man føler seg spesiell og litt dyrket - og det kobler man automatisk med den personen som får en til å føle seg sånn...

Gjest ambrose

Snakket du med psykologen om disse følelsene?

Tenk på hvor mange som sikkert har samme følelser for han :-)

Det er ikke noe rart at du får gode følelser for han, slik som de andre sier her. Men ikke dyrk disse følelsene, fokuser på at han var en som skulle _hjelpe_ deg, og at dette var/er jobben hans.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...