Gå til innhold

Spiser du griselabber?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei - fysj av meg. Det har jeg spist kun én gang - og aldri mer. Fikk det servert hos svigers. Mannen min var kjempeglad i det - men etterat jeg smakte det og la ut til ham hvor ille jeg syntes det var, så har heller ikke han spist det.

Det var grusomt å se beina til grisen på min tallerken :-(

*sier hun som spiser smalahove med stor vellyst*

Gjest gløggen

Nei - fysj av meg. Det har jeg spist kun én gang - og aldri mer. Fikk det servert hos svigers. Mannen min var kjempeglad i det - men etterat jeg smakte det og la ut til ham hvor ille jeg syntes det var, så har heller ikke han spist det.

;-). Jeg synes det smaker godt, og før har jeg alltid spist de med god appetitt. I år har jeg fått en slags "spisevegring" når dette gjelder slike labber. Synd, det er jo en tradisjon for meg.

Jeg tror også det har mye å si at du har noen rundt deg som forteller deg hvor ille dette er. Hadde alle holdt kjeft, hadde jeg nok fortsatt spist dem.

;-). Jeg synes det smaker godt, og før har jeg alltid spist de med god appetitt. I år har jeg fått en slags "spisevegring" når dette gjelder slike labber. Synd, det er jo en tradisjon for meg.

Jeg tror også det har mye å si at du har noen rundt deg som forteller deg hvor ille dette er. Hadde alle holdt kjeft, hadde jeg nok fortsatt spist dem.

'' Hadde alle holdt kjeft, hadde jeg nok fortsatt spist dem.''

Det samme sier mannen min....

Gjest gløggen

'' Hadde alle holdt kjeft, hadde jeg nok fortsatt spist dem.''

Det samme sier mannen min....

Hehe, jeg prøvde meg på en labb igår. Da greide jeg ikke å spise dem. Jeg så vel mere hva jeg holdt på å spise. Hadde ikke tenkt så mye på dette før :-).

Er det egentlig bedre å spise ribbe? Spise ribbeina til en gris?

Annonse

Gjest ambrose

''Det var grusomt å se beina til grisen på min tallerken :-(''

Beklager altså, men jeg måtte humre litt for meg selv da jeg leste svaret ditt... ;o)

Jeg spiser ikke griselabber, men det har ikke noe med at det er grisete. Jeg syns ikke det smaker godt.

Jeg spiser både oksetunge og smalahove, og det ser neimen ikke videre ut, det heller. For meg er det smaken som avgjør, ikke utseende på maten.

Annonse

grisehoder eller føtter er vel ett Fett? .0)

Torskehoder spiser min tante med øynene og det hele! Det samme spiser man på sauen! Er det godt da? har lyst å prøve:0)

Smalahove er kjempegodt! Vi skal ha smalahovefest hos oss til lørdag - vi blir 10 stk - gleder oss masse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...