Gå til innhold

:) Tok min første test på nettet


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Gjest Purple sky

Hei!

ja sant nok, jeg glemte de delene der.

Og de er jeg dårlig på, jeg hører mer enn jeg ser og lurer på mer enn jeg forstår, feks hvis et stemmevolum økes kan dette bety at vedkommende begynner å bli sint, men dette vet jeg aldri helt sikkert. Vibrerer stemmen kan det være et varsel om det samme, men heller ikke det er godt å være sikker på.

Jeg leste en bok der det stod hvor sinnarynken sitter, men det er vanskelig for meg, jeg klarer ikke få det med meg når jeg skal og noen har alltid en sinnarynke på seg, da er det ikke noen fasit med det heller.

''Og de er jeg dårlig på, jeg hører mer enn jeg ser og lurer på mer enn jeg forstår, feks hvis et stemmevolum økes kan dette bety at vedkommende begynner å bli sint, men dette vet jeg aldri helt sikkert. Vibrerer stemmen kan det være et varsel om det samme, men heller ikke det er godt å være sikker på.''

Ut fra det jeg har lest av deg, tviler jeg ikke på at du mangler sympati :) Men forstår du ironi? Spør bare av ren nysgjerrighet, ikke for å anklage (og påberopet ironi kan dessuten misbrukes til så mangt, bare så det er sagt....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    23

  • nitty-gritty

    6

  • frosken

    2

  • Bella Dotte

    2

''Og de er jeg dårlig på, jeg hører mer enn jeg ser og lurer på mer enn jeg forstår, feks hvis et stemmevolum økes kan dette bety at vedkommende begynner å bli sint, men dette vet jeg aldri helt sikkert. Vibrerer stemmen kan det være et varsel om det samme, men heller ikke det er godt å være sikker på.''

Ut fra det jeg har lest av deg, tviler jeg ikke på at du mangler sympati :) Men forstår du ironi? Spør bare av ren nysgjerrighet, ikke for å anklage (og påberopet ironi kan dessuten misbrukes til så mangt, bare så det er sagt....)

Hei!

ja jeg forstår ironi når det kommer tydelig frem at noen skal være ironisk.

Men når dette ikke kommer tydelig frem forstår jeg det ikke, det er slitsomt.

Føler meg dum og lettlurt.

Jeg mangler ikke sympati som du skrev, men empati har jeg vansker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple sky

Hei!

ja jeg forstår ironi når det kommer tydelig frem at noen skal være ironisk.

Men når dette ikke kommer tydelig frem forstår jeg det ikke, det er slitsomt.

Føler meg dum og lettlurt.

Jeg mangler ikke sympati som du skrev, men empati har jeg vansker med.

Hei og takk for svar :-)

Og når det gjelder

''Jeg mangler ikke sympati som du skrev, men empati har jeg vansker med.''

Beklager, det manglet et 'ikke' i setningen min (som for øvrig var klønete formulert)! Det jeg prøvde å formidle var at jeg ikke tviler et sekund på at du føler og viser sympati :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...