Gå til innhold

Klør du deg i rompa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

?? Hva mener du?

Du har det siste året startet utallige tråder enten med tema jul, juleforberedelser osv eller tråder av typen "Fiser du inne?" "Har du fjertet i dag?", "Lukter fisen din godt?".

Webmastertjenesten er mektig lei av dine tulleinnlegg. Voksne folk bør heve seg over nivået til småbarn i alderen for pottetrening.

Du har det siste året startet utallige tråder enten med tema jul, juleforberedelser osv eller tråder av typen "Fiser du inne?" "Har du fjertet i dag?", "Lukter fisen din godt?".

Webmastertjenesten er mektig lei av dine tulleinnlegg. Voksne folk bør heve seg over nivået til småbarn i alderen for pottetrening.

Det er jeg helt uenig i. Jeg har ikke det.

Annonse

Jammen det er jo festlig!

Helt enig. Takk, Webmaster! Håper trådstarter vil respektere behovet for en litt mer ok stemning her inne.

Du vet at i motsetning til brukerne her inne, så VET faktisk webmaster hvem som skriver hva her, uavhengig av nick? Så lenge du ikke lager ny bruker for hver gang du poster de meningsløse innleggene dine.

Annonse

Gjest viktig å tenke nytt

Kanskje DOL trenger et eget forum for "pottetrening" ? Er det ikke en grei løsning hvis alle slike innlegg ble samlet der?

Gjest Hulderen

Det er det som er så fint med Webmaster og fagpersonene. De ser hvilken brukerkonto et innlegg er postet fra. Så når slike kommentarer kommer fra dem, så får vi andre brukere vite hva som stemmer. Webmaster trenger ikke å gjette, slik som oss andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...