Gå til innhold

Hvorfor lager dere ikke deres eget smør?

Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig i at det er kjempelett å lage smør. Men jeg klarer meg uten smør, så jeg lager ikke av den grunn.

Jeg synes bakstefolkene er hysteriske når det gjelder smør.

Jeg synes hele smørkrisa har noe hysterisk over seg. Noe hysterisk morsomt også, til tider. For noen bortskjemte luksusmennesker v i er!:)

Fortsetter under...

Ikke jeg heller, baker ikkeselv. Men jeg vet om mage som er opptatt av det, og da er det greit å kunne se litt lenger enn til sin egen nesetipp.

Den som ser litt lenger enn til sin egen nesetipp er den som ikke blir opphisset over en _smørkrise_.

Den som ser litt lenger enn til sin egen nesetipp er den som ikke blir opphisset over en _smørkrise_.

Det det er snakk om, er jo å kunne forstå at noen ting faktisk betyr noe for andre selv om det ikke betyr noe for en selv.

Annonse

Det det er snakk om, er jo å kunne forstå at noen ting faktisk betyr noe for andre selv om det ikke betyr noe for en selv.

Mitt poeng er at dette tross alt er et lite marginalt problem, både i Norge og verden forøvrig, og at all opphaussingen i media er ekstrem.

Folk må selvsagt helst foretrekke smør fremfor margarin, men det er tross alt ikke verdns undergang dette.

Mitt poeng er at dette tross alt er et lite marginalt problem, både i Norge og verden forøvrig, og at all opphaussingen i media er ekstrem.

Folk må selvsagt helst foretrekke smør fremfor margarin, men det er tross alt ikke verdns undergang dette.

Hæh?? Er ikke smør på linje med borgerkrig og sult? Jeg som tenkte å heie på Tine til neste års Nobels fredspris om de fikk orden på sakene nå... ;-)

''og at all opphaussingen i media er ekstrem.''

DET er jeg helt enig i! Er ikke agurktid i media, men smørtid. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...