100%ull Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 . Sønnen min og samboeren hans er gla` i å spille "gammeldagse" spill... terningspill og lignende... Jeg har lyst til å gi dem noe slikt i julegave... Jeg har ikke peiling hva som finnes der ute...og som kan være aktuellt for ungdommer i begynnelsen av 20-årene... Har du noe "spilletips"? 0 Siter
petter smart Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Hva slags type spill liker de? Og hvor lang tid foretrekker de å bruke på et spill? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Her i huset har det gått mest i Risk, Trivial Pursuit, Alias og Gammon, men det har kommet noen artige de siste årene også. 0 Siter
100%ull Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Skrevet 9. desember 2011 . Takker for tips... Nå har jeg ei lita liste å gå etter... =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Hvor mye penger hadde du tenkt å legge i? Spill kan være kjempedyrt! Passport synes jeg er kjempegøy! Bare synd det ble igjen hos eksen. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Trimono,ikke gammelt brettspill tror jeg men moro lell 0 Siter
megler Smekk Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Monopol. Bare pass på å få utgaven med "ekte" penger. 0 Siter
-ssi Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Hvis de liker Trivial Pursuit, Geni o.l., så anbefaler jeg Bezzerwizzer (favorittspillet til min far og meg, hehe...). Navigare kan kanskje være noe, hvis det fremdeles er mulig å få tak i. 0 Siter
Gjest scrabble liker vi Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Vi er veldig glad i god gammeldags Scrabble her i familien. Fordi det er to barn i lese/stave-alderen, pluss at de voksne liker det. 0 Siter
Gjest EvyM Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Settlers er det kjekkeste spillet som finnes.... For litt eldre barn og oppover. Synes... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Settlers, Kokkelimonke og Ticket to Ride. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.