Gjest wowh Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32195654 Her kan du kjøpe :-) 0 Siter
Gjest fugleben Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Jeg tar meg heller en tur til Kristiansand for å få gratis danskesmør. 0 Siter
Gjest wowh Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Jeg tar meg heller en tur til Kristiansand for å få gratis danskesmør. Litt langt til Kristiansand fra der hvor jeg bor. Da blir det nok et dyrt smør :-) 0 Siter
Gjest helt greit for meg. Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Jeg tåler ikke melk, så at folk mangler smør, gjør meg ikke så mye akkurat Jeg håper krisen vedvarer, så folk går over til olje istendenfor. 0 Siter
Gjest Ånden Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Jeg tåler ikke melk, så at folk mangler smør, gjør meg ikke så mye akkurat Jeg håper krisen vedvarer, så folk går over til olje istendenfor. Du tåler vel fløte som smør er laget av? 0 Siter
Gjest helt greit for meg. Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Du tåler vel fløte som smør er laget av? Jeg tåler ikke noen melkeprodukter overhodet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.