Gå til innhold

Veldig skuffet.

Gjest Liker ikke fulle folk

Anbefalte innlegg

Gjest Liker ikke fulle folk

Jeg har ei mor som drikker mye alkohol. Og når hun gjør.det blir hun ufyslig. Hadde hun bare kunnet la meg være i fred. Hun ringer mange ganger pr dag også om natt og kommer med spydig ting. I går ringte hun min bestevenninne og sa at jeg var sur på denne venninnen. Heldigvis kjenner denne venninnen henne så hun trodde henne ikke. Jeg sa til min mor i en edru periode at jeg var redd for at.denne venninnen var sur på meg pga at jeg ikke kunne hjelpe henne å flytte. Det vridde min mor til at jeg var sur. Er så lei av at jeg ikke kan ha ei normal mor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373375-veldig-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple sky

Vet ikke hvor gammel du er, håper ikke du er avhengig av henne økonomisk, praktisk, sosialt, emosjonelt (ja, ser det er et tåpelig utsagn).. Har uansett ingen andre råd enn å fortsette å ignorere hennes umodne utspill - i tilfellet med venninnen din er det bra at hun (venninnen) forstår situasjonen - samt å stille din mor til ansvar. Det er tøft å stille en forelder til veggs, og enda tøffere når det er snakk om alkoholmisbruk / psykiske problemer, men det trengs for alle parter.

Jeg mener ikke at du skal påpeke hennes problemer eller diagnoser, ei heller nødvendigvis foreslå behandling - kun sette tydelige grenser for deg selv og dine. Det er smertefullt for henne og sikkert deg også, men hva er alternativet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373375-veldig-skuffet/#findComment-3268555
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...