Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har en ny uke gått allerede. Jeg har vært syk igjen, men har beveget meg som vanlig selv om jeg droppet treningen (det blir jo slik når man har barn å ta seg av, feber eller ikke). I går ble jeg lei av å "ta det med ro", så jeg gikk på treningsstudioet. Musklene hadde nok godt av en pause, for det gikk bedre med styrketreningen. Kondisjon gikk helt elendig og innen jeg kom hjem føltes det som om jeg hadde løpt 8 mil. Jeg var helt utslitt resten av dagen, så mistenker at jeg burde gitt halsbetennelsen over helga. Gjort er dog gjort - i dag har jeg litt mer energi.

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373425-trening-og-bevegelse-uke-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag: Hjemmetrim 45 min

Tirsdag: Hjemmetrim 45 min + tur

Onsdag: Hjemmetrim 45 min

Torsdag: Hjemmetrim 45 min

Fredag: Tur

Lørdag: Hviledag

I dag har jeg vært helt slapp. Nå har jeg fyra i peisen og ser håndball. Får se om jeg går meg en tur etter den eller om jeg rett og slett bare blir i horisontalen :) Fornøyd med uka er jeg. God bedring til deg :)

nitty-gritty har du tatt juleferie? :)

Her er min uke, ikke mye å skrive hjem om :)

Mandag: hjemmetrim

Onsdag: tur

Søndag: tur

I tillegg har jeg vaska huset til jul og hatt en runde med 5-timer julegavehandel. Jeg har vært forkjøla og slapp og daff. Så jeg sier meg fornøyd med det jeg har orket :)

Annonse

nitty-gritty har du tatt juleferie? :)

Her er min uke, ikke mye å skrive hjem om :)

Mandag: hjemmetrim

Onsdag: tur

Søndag: tur

I tillegg har jeg vaska huset til jul og hatt en runde med 5-timer julegavehandel. Jeg har vært forkjøla og slapp og daff. Så jeg sier meg fornøyd med det jeg har orket :)

Aah, takk for paaminnelsen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...