Gå til innhold

Pedofil på idrettslaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at det bør være nok at ledelse vet at mannen er pedofil, deres ansvar er da å sørge for at mannen ikke kommer i posisjon til å oppnå nærhet og tillitt til barn unge. Jeg har lite til overs for evig straff gjennom offentlig gapestokk, og derav mitt råd.

''Jeg mener at det bør være nok at ledelse vet at mannen er pedofil, deres ansvar er da å sørge for at mannen ikke kommer i posisjon til å oppnå nærhet og tillitt til barn unge.''

I prinsippet forsåvidt enig, men i denne saken synes styret særs tafatte, og da må man kanskje tenke annerledes.

''Jeg har lite til overs for evig straff gjennom offentlig gapestokk, og derav mitt råd.''

Tja, for pedofile vet jeg ikke om jeg er enig i akkurat det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

13

• Andeby

12

• Louis Cyphre

10

• mariaflyfly

6

Skrevet

Det er ikke forbudt å være pedofil. Du må skille mellom pedofil og overgriper.

''Det er ikke forbudt å være pedofil. Du må skille mellom pedofil og overgriper.''

OK, men forklar det for et barn som har blitt kontaktet, blitt tatt bilde av, fantasert om osv.

Vi må skille mellom barn og voksne.

Skrevet

Det er ikke forbudt å være pedofil. Du må skille mellom pedofil og overgriper.

Jeg bryr meg overhode ikke om din definisjon og dine følelser rundt pedofili.

Skrevet

Det er ikke min definisjon, det er den offisielle definisjonen.

Igjen - det bryr meg ikke. Pedofile skal overhode ikke ha noe som helst med barn å gjøre, og jeg driter i om de har forgrepet seg eller ei. Mine barn skal de faen meg ikke sikle på!

Skrevet

Men de skjønner ikke hvor ødeleggende dette er for meg. De nekter pedofile å få hjelp og råd her inne.

Noen ganger må vi bare høre etter, uansett hvor urettferdig det føles. Du har fått en siste advarsel fra Webmaster, og den ville jeg tatt alvorlig om jeg var deg, med mindre du ønsker å bli utestengt da.

Fokuser på andre ting. Det hjelper :)

Skrevet

''Hvordan hadde dere likt at en pedofil knipser bilder av datteren deres?''

Jeg har opplevd noe liknende med sønnen min; han ble ikke misbrukt (håper& tror jeg),men dukket opp på bilder i forbindelse med tiltale av en pedofilisiktet. Det var bilder fra fotballtrening, svømmehall og gange til og fra skolen.

Og ja, jeg vitnet og håpet at tiltalte "brenner i helvete"...

''

Jeg har opplevd noe liknende med sønnen min; han ble ikke misbrukt (håper& tror jeg),men dukket opp på bilder i forbindelse med tiltale av en pedofilisiktet. Det var bilder fra fotballtrening, svømmehall og gange til og fra skolen.

Og ja, jeg vitnet og håpet at tiltalte "brenner i helvete"...

''

Fy søren. Husker da en tidligere overgriper ble oppdaget som trener på sommerfotballskolen der gutten min gikk da han var 8 år. Mannen hadde meldt seg som trener under falskt navn. Heldigvie ble det oppdaget, og de fikk ham bort derfra.

Skrevet

''Jeg mener at det bør være nok at ledelse vet at mannen er pedofil, deres ansvar er da å sørge for at mannen ikke kommer i posisjon til å oppnå nærhet og tillitt til barn unge.''

I prinsippet forsåvidt enig, men i denne saken synes styret særs tafatte, og da må man kanskje tenke annerledes.

''Jeg har lite til overs for evig straff gjennom offentlig gapestokk, og derav mitt råd.''

Tja, for pedofile vet jeg ikke om jeg er enig i akkurat det.

Rettstatsprinsippet er alltid litt værre å svelge når man føler seg truet selv ;-) Jeg mener imidlertid at det er like viktig uansett. Ellers er jeg enig i at styret så langt virker å ha håndtert dette dårlig, og det er derfor jeg mener politiet bør rådspørres.

Skrevet

Beklager at jeg skrev det jeg skrev om de greiene der. Vil ikke at det skal bli uvennskap her.

Helt i orden. Lurt av deg å tilslutt velge å respektere Webmasters krav.

Skrevet

Sier du, mens tårene renner her.

Jeg synes faktisk skikkelig synd på deg, og synes redaksjonen her er trangsynte med deg.

Jeg ville byttet forum.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Men de skjønner ikke hvor ødeleggende dette er for meg. De nekter pedofile å få hjelp og råd her inne.

Det er uansett ingen som kan hjelpe deg med dette, det må du akseptere.

Skrevet

Det er ikke "de greiene" som folk reagerer på her, det er dine gjentatte forsikringer om at DU ikke er slik, DU ville aldri, DU har full kontroll, DU har selvkontroll nok til å aldri gjøre slik og slik.

Det du ikke VIL forstå, er at ingen foreldre med vettet i behold ville overlatt ungene sine til en pedofil, UANSETT hvor mange slike forsikringer du kommer med.

Det jeg reagerer aller mest på, og som provoserer meg noe helt vannvittig, er din holdning om at ingen barn legger merke til at man "bare" faller litt for dem og "bare" kikker litt. Dette har du skrevet om her inne før. INGEN - og jeg gjentar - I-N-G-E-N barn skal måtte håndtere en siklende gris i kulissene. Aldri!

Om du så ser på deg sjøl som et offer som ikke får jobbe med barn, og om du synes vi møter deg med fordommer - ja, så er det noe jeg som forelder gir fullstendig faen i. For det er ikke du som er et offer her, det er i så fall de små barna som må oppleve å bli "kikket litt på".

Og det er din evinnelige evne til å ikke VILLE se vårt perspektiv i denne saken som gjør meg aller mest sikker på at jeg aldri i livet ville overlatt mine barn til deg. Det gjør meg i grunnen eitrende forbanna!

''Det jeg reagerer aller mest på, og som provoserer meg noe helt vannvittig, er din holdning om at ingen barn legger merke til at man "bare" faller litt for dem og "bare" kikker litt. Dette har du skrevet om her inne før. INGEN - og jeg gjentar - I-N-G-E-N barn skal måtte håndtere en siklende gris i kulissene. Aldri!

Om du så ser på deg sjøl som et offer som ikke får jobbe med barn, og om du synes vi møter deg med fordommer - ja, så er det noe jeg som forelder gir fullstendig faen i. For det er ikke du som er et offer her, det er i så fall de små barna som må oppleve å bli "kikket litt på".

''

Støtter deg 100% i dette! Godt skrevet!

Skrevet

Igjen - det bryr meg ikke. Pedofile skal overhode ikke ha noe som helst med barn å gjøre, og jeg driter i om de har forgrepet seg eller ei. Mine barn skal de faen meg ikke sikle på!

RO DEG NED NÅ GUDRUN!!!

Skrevet

Jeg synes faktisk skikkelig synd på deg, og synes redaksjonen her er trangsynte med deg.

Jeg ville byttet forum.

Da kan du kanskje ansette han som din barnepasser naar du faar egne barn?

Det er ingen som sier Andeby ikke har det vanskelig. Men naar hva han vil skrive om pedofili er for aa forfekte pedofiles rettigheter til aa jobbe med barn, saa er jeg enig: Dette forumet passer ikke for han.

Gjest Hulderen
Skrevet

RO DEG NED NÅ GUDRUN!!!

Et lite tips i all vennskapelighet: hvis du ønsker å oppnå at noen roer seg ned, så oppår du ikke det ved å skrike til dem. Det gir motsatt effekt.

Skrevet

RO DEG NED NÅ GUDRUN!!!

Jeg vil aldri roe meg ned i forhold til pedofile. Aldri.

Skrevet

Et lite tips i all vennskapelighet: hvis du ønsker å oppnå at noen roer seg ned, så oppår du ikke det ved å skrike til dem. Det gir motsatt effekt.

Jeg skrek ikke, jeg hadde på capslocken.

Skrevet

Jeg skrek ikke, jeg hadde på capslocken.

''Jeg skrek ikke, jeg hadde på capslocken''

Helt siden tidenes morgen i internett-verdenen har hele setninger med store bokstaver vært ensbetydende med at man hyler og skriker.

Skrevet

''Jeg skrek ikke, jeg hadde på capslocken''

Helt siden tidenes morgen i internett-verdenen har hele setninger med store bokstaver vært ensbetydende med at man hyler og skriker.

Vel, i dette tilfellet var det capslocken som var på, så da er det vel bare å ta det til etteretning?

Skrevet

Jeg vil aldri roe meg ned i forhold til pedofile. Aldri.

Jeg synes du burde det. Ha respekt for et medmenneske er en fin ting synes jeg. Andeby er helt uskyldig når det kommer til å ha denne legningen/psykdommen og har aldri foregrepet seg på barn. Men man kan vel vente relativt lite av vennlighet fra forumets brukere når man ser hvordan forumledelsen her inne oppfører seg i saken.

Skrevet

Jeg synes du burde det. Ha respekt for et medmenneske er en fin ting synes jeg. Andeby er helt uskyldig når det kommer til å ha denne legningen/psykdommen og har aldri foregrepet seg på barn. Men man kan vel vente relativt lite av vennlighet fra forumets brukere når man ser hvordan forumledelsen her inne oppfører seg i saken.

Det er meg revnende likegyldig hvordan du stiller deg til pedofili. Jeg har min mening om temaet, den vil ikke endres uansett hvor mange av dere som sier at dere bare er snille og gode og ikke forgriper dere.

Og jeg beklager det heller ikke. Så får du bli så indignert du bare vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...