Gjest codet Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har fått hjelp fra healer mange ganger. Både ryggsmerter og andre ting har forsvunnet. 0 Siter
Gjest tror på healing Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 ''Det gjør du ikke. Du er totalt kunnskapsløs på dette området, likevel må du alltid blande deg inn og lage kvalm og kverulere hver gang slike diskusjoner kommer opp.'' Slik er det hver gang folk ikke har dokumentasjon eller sannsynliggjøring. Da tyr de til personangrep. Takk for det! :-) Og det svaret har du brukt en hel uke på å klekke ut? Men dere tunglærte har jo litt tungt for det. *knegg* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Jeg kjenner en kvinne som har varme hender. Hver gang hun tar på meg blir alt meget bedre :-) ''Jeg kjenner en kvinne som har varme hender. Hver gang hun tar på meg blir alt meget bedre :-)'' Pussig, for meg gjelder kun mannens hender;) Noe rart med dette "bildet" ))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.