Gå til innhold

Julegave til mor?

Anbefalte innlegg

margerita1365380476

Jeg har liten kontakt med min mor siden hun er veldig spesiell.

Sist gang jeg snakket med henne sa hun at vi voksne ikke burde kjøpe gaver til hverandre til jul, ja det var jo hyggelig tenkte jeg.

HUn ga meg penger så jeg kan kjøpe gaver til ungene fra henne. Hun vil ikke være mormor så ungene kjenner henne ikke hvis de ser henne.

Jeg skal gi henne en årskalender med bilder av ungene, men jeg trenger jeg gi henne noe mer?

Skjønner ikke at jeg gidder gi henne det heller, for jeg hører aldri et takk for kalenderen eller at det er koselig å få bilder av barna.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373749-julegave-til-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

margerita1365380476

Nei, ikke gi henne noe mer. Gaver vil ikke glede henne siden hun sa i fra at voksne ikke skal gi hverandre gaver.

HUn skal feire jul sammen med moren sin (min mormor). Jeg har fått julegave av mormor og har derfor kjøpt noe til henne også. Mamma kommer til å bli dritsur for at jeg har kjøpt gave til mormor, men ikke henne. Hun ber jo om det selv.

Moren min er 60 år, men oppfører seg som en unge. Jeg må kjøpe like gaver til henne og mormor hvis ikke blir det feil. I fjor fikk de like strikkejakker, men i forskjellig farge. Mamma klaget da for at mormor hadde fått finere farge enn henne på jakka. På morsdagen ble hun furt da hun fikk bok istedenfor blomster.

Aarg, jeg blir sprø.Hun blir aldri fornøyd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373749-julegave-til-mor/#findComment-3272983
Del på andre sider

HUn skal feire jul sammen med moren sin (min mormor). Jeg har fått julegave av mormor og har derfor kjøpt noe til henne også. Mamma kommer til å bli dritsur for at jeg har kjøpt gave til mormor, men ikke henne. Hun ber jo om det selv.

Moren min er 60 år, men oppfører seg som en unge. Jeg må kjøpe like gaver til henne og mormor hvis ikke blir det feil. I fjor fikk de like strikkejakker, men i forskjellig farge. Mamma klaget da for at mormor hadde fått finere farge enn henne på jakka. På morsdagen ble hun furt da hun fikk bok istedenfor blomster.

''Mamma klaget da for at mormor hadde fått finere farge enn henne på jakka. På morsdagen ble hun furt da hun fikk bok istedenfor blomster.''

Jeg hadde vært svært fristet til ikke å gi henne noe som helst når hun oppfører seg på den måten. Gi henne kalenderen fra ungene og that's it.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373749-julegave-til-mor/#findComment-3272988
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Moren din høres vanskelig ut. Fristende å be deg bare kjøpe noe til mormoren din. Men synd om moren din ødelegger kvelden for mormor om hun blir sur.

Nytter det å snakke med henne? Kan du på forhånd si til moren din at i år bare kjøper du gave til mormor, siden du og hun har blitt enige om å ikke gi gaver til hverandre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373749-julegave-til-mor/#findComment-3272990
Del på andre sider

Annonse

margerita1365380476

Moren din høres vanskelig ut. Fristende å be deg bare kjøpe noe til mormoren din. Men synd om moren din ødelegger kvelden for mormor om hun blir sur.

Nytter det å snakke med henne? Kan du på forhånd si til moren din at i år bare kjøper du gave til mormor, siden du og hun har blitt enige om å ikke gi gaver til hverandre?

Nytter ikke snakke med henne. Mormor kommer sikkert til å gi gavene hun får av meg til mamma så hun skal bli fornøyd.

Hvis mormor får en pynteting av meg som mamma synes er fin, gjemmer hun den så hun ikke skal se den når hun er på besøk....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373749-julegave-til-mor/#findComment-3273024
Del på andre sider

''Moren min er 60 år, men oppfører seg som en unge.''

På meg virker det som en helt korrekt observasjon.

Ikke la henne få deg til å føle at det er din skyld at ting ikke blir vellykket. Du kan ikke vinne en konkurranse der reglene forandres hele tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373749-julegave-til-mor/#findComment-3273038
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...